Allteq

Ohjelmiston kuvaus

Allteq-toiminnanohjausjarjestelmä on liiketoiminnan apuna tehostamassa erityisesti liikkuvaa työtä tekeviä yrityksiä esimerkiksi kiinteistö- ja kodinkonehuoltoaloilla. Muita toimialoja, joille Allteq-järjestelmä soveltuu hyvin ovat muun muassa ilmanvaihto- ja lämpöpumppuala, hallinnollinen ja tekninen isännöinti, lukko- ja turvatekniikka, tapahtumatuotanto.

Toiminnanohjausjärjestelmä kulkee kätevästi mukana ja mahdollistaa reaaliaikaisen liikkuvan työn ohjauksen sekä tehtävien kirjaamisen työmaalta helposti ja nopeasti. Tämä mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen laadukkaaseen ja kattavaan tietoon perustuen.

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on edelläkävijä paikkatiedon hyödyntämisessä. Paikkatiedon avulla työn resursointia voidaan optimoida keskittämällä liikkuvien työntekijöiden kohteet lähelle toisiaan vähentäen turhia ajoja ja vapauttaen aikaa muuhun työhön.

Allteq on helppokäyttöinen ja sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yrityksen liiketoiminta tarvitsee toimiakseen tehokkaasti. Käyttöönotto ei edellytä isoja investointeja, ja järjestelmä on lisäksi liitettävissä helposti yrityksellä jo käytössä oleviin järjestelmiin.

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmän ominaisuuksia ovat muun muassa:

  • Tilannekeskus
  • Sopimusten hallinta
  • Raportointi
  • Varastohallinta
  • Laiterekisteri
  • Kassa
  • Tapahtumaseuranta
  • Työajanseuranta
  • Asiakasviestintä
  • Tunnelmapuntari

Integraation kuvaus

Myyntilaskut muodostetaan Allteq-järjestelmässä, josta laskutusaineisto siirtyy automaattisesti API-integraation kautta Procountor-taloushallintojärjestelmään. Myyntilaskujen lähetys ja myyntireskontran hallinnointi tapahtuvat Procountorissa. Vastaavasti ostolaskut vastaanotetaan ja maksetaan Procountorissa. Ostolaskujen kierrätys ja hyväksyntä tapahtuvat myös Procountorissa.

RAJAPINNAN KÄYTTÖÖNOTTO

Allteqin ja Procountorin välinen rajapinta on toteutettu API:lla ja käyttöönotto tapahtuu seuraavasti:

  1. Kirjaudu Procountoriin
  2. Salli laskutettavien rajapintojen käyttö Procountorissa (Hallinta > Yrityksen tiedot > Käyttöasetukset > Integraatioasetukset > Salli laskutettavien rajapintojen käyttö)
  3. Lisää Procountorissa uusi käyttäjä API:a varten
  4. Siirry osoitteeseen: https://sovellus.allteq.fi/sivut/procountor.aspx ja syötä kohdassa 3 luotu käyttäjätunnus ja salasana.

Yksityiskohtaisemmat käyttöönotto-ohjeet saat Allteqin asiakaspalvelusta: allteq@allteq.fi

Integraation käyttöönotto

API:

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Allteq kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen tai API-avaimella. API-avain luodaan joko itse Procountorin käyttöliittymässä tai toisen ohjelmiston API-kirjautumissivulla, jonka jälkeen integraattori voi noutaa API-avaimen rajapinnan kautta.

member

Integraatiot ja hinnat:

API


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Allteq

Toimiala:
Huolto- ja korjauspalvelut, Kiinteistöala ja asunto-osakeyhtiöt, Rakentaminen ja asennustyöt

Ratkaisualue:
Kassa, Toiminnan- ja tuotannonohjaus, Varastonhallinta

Kumppanin tuki:
010 320 3300 / allteq@allteq.fi / Verkkosivut

Allteq