Solteq Commerce Cloud

Ohjelmiston kuvaus

Solteq Commerce Cloud on kassajärjestelmä, joka soveltuu useille eri toimialoille aina perinteisestä kaupan alan kivijalkamyymälästä ravintoloihin tai vaikkapa laskettelukeskuksista huvipuistoihin ja tapahtumiin. Ratkaisu mahdollistaa monikanavaisen liiketoiminnan eli esimerkiksi perinteisen myymälän, itsepalvelukassojen / -myyntipisteiden ja verkkokaupan yhdistämisen helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Kokonaisuuteen sisältyy ketterä toiminnanohjausjärjestelmä, tuotetiedon hallinta, verkkokauppasovellus sekä toiminnot itsepalvelukioskeihin ja kontaktittomaan asiointiin.

Solteq Commerce Cloud -kassajärjestelmä kattaa modernin kaupankäynnin kaikki osa-alueet:

  • Kassajärjestelmä / kassatoiminnot
  • Myynnin, tilausten ja toimitusten seuranta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Hinnoittelu
  • Kustannuspaikat, kirjanpidon tilikartat ja tiliraportit
  • Raportointi ja analytiikka

Integraation kuvaus

Solteq Commerce Cloud ja Procountor toimivat yhdessä API-integraation avulla. Solteq Commerce Cloudista siirtyvät Procountoriin sekä kirjanpitotositteet että kassajärjestelmässä tehdyt myyntilaskut.

Integraatio kytketään päälle Solteqin toimesta, asiakkaan pitää ainoastaan luoda API-avaimet ja toimittaa ne Solteqille.

Ratkaisualue

Kassa Verkkokauppa

Integraatiot

API

Kysy lisää tietoa!

+358 50 3880 268

jani.naukkarinen@solteq.com

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä ohjelmistokumppaniin

Toivon yhteydenottoa *: