Solteq Commerce Cloud

Ohjelmiston kuvaus

Solteq Commerce Cloud on kassajärjestelmä, joka soveltuu useille eri toimialoille aina perinteisestä kaupan alan kivijalkamyymälästä ravintoloihin tai vaikkapa laskettelukeskuksista huvipuistoihin ja tapahtumiin. Ratkaisu mahdollistaa monikanavaisen liiketoiminnan eli esimerkiksi perinteisen myymälän, itsepalvelukassojen / -myyntipisteiden ja verkkokaupan yhdistämisen helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Kokonaisuuteen sisältyy ketterä toiminnanohjausjärjestelmä, tuotetiedon hallinta, verkkokauppasovellus sekä toiminnot itsepalvelukioskeihin ja kontaktittomaan asiointiin.

Solteq Commerce Cloud -kassajärjestelmä kattaa modernin kaupankäynnin kaikki osa-alueet:

  • Kassajärjestelmä / kassatoiminnot
  • Myynnin, tilausten ja toimitusten seuranta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Hinnoittelu
  • Kustannuspaikat, kirjanpidon tilikartat ja tiliraportit
  • Raportointi ja analytiikka

 

Uusin lisä Solteq Commerce Cloud -tuotteeseen on mobiilikassa.

Mobiilikassa mahdollistaa ajasta ja paikasta riippumattoman myynnin. Se on oivallinen ratkaisu esimerkiksi

  • pop-up-myyntipisteisiin
  • ruokakojuihin sekä ravintoloiden terassimyyntiin
  • liikkuvaan myyntiin
  • narikoihin ja lipunmyyntiin

Solteq Commerce Cloud -mobiilikassan voit ottaa käyttöön integroituna maksupäätteeseen.

Mobiilikassan myyntiraportit ovat käytettävissä yhdestä ja samasta taustapalvelusta kuin muidenkin myyntikanavien myynnit – yksi paikka raporteille, tuotteiden ylläpidolle ja hinnoittelulle.

Integraation kuvaus

Solteq Commerce Cloud ja Procountor toimivat yhdessä API-integraation avulla. Solteq Commerce Cloudista siirtyvät Procountoriin sekä kirjanpitotositteet että kassajärjestelmässä tehdyt myyntilaskut.

Integraatio kytketään päälle Solteqin toimesta, asiakkaan pitää ainoastaan luoda API-avaimet ja toimittaa ne Solteqille.

Integraation käyttöönotto

API:

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Solteq Commerce Cloud kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen tai API-avaimella. API-avain luodaan joko itse Procountorin käyttöliittymässä tai toisen ohjelmiston API-kirjautumissivulla, jonka jälkeen integraattori voi noutaa API-avaimen rajapinnan kautta.

Videot

member

Integraatiot ja hinnat:

API


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Solteq Commerce Cloud

Toimiala:
Kaupan ala, Majoitus- ja ravintola-ala

Ratkaisualue:
Kassa, Varastonhallinta, Verkkokauppa

Kumppanin tuki:
+358 50 3880 268 / jani.naukkarinen@solteq.com / Verkkosivut

Solteq Commerce Cloud