Taimer

Ohjelmiston kuvaus

Ohjelmiston kohderyhmä

  • Taimerin Sales CRM on suunniteltu erityisesti myyntitiimeille, sekä pienille ja keskisuurille yrityksille niin tuote-, kuin palvelumyynnin ja myynnin aktiviteettien hallintaan.
  • Taimerin Project Management -ratkaisu on räätälöity tilitoimistoille, projektipalveluja tekeville yrityksille, projektivastaaville ja -päälliköille kokonaisvaltaiseen projektien hallintaan.
  • Taimerin ERP on kokonaisvaltainen toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijapalveluyrityksille aina asiakkuuksien ja myynnin hallinnasta laskutuksen ja kannattavuuden hallintaan.

Ohjelmiston käyttötarkoitus

Taimer -ohjelmiston eri versiot ovat markkinoiden eliittiä yksinään ja voittamattomia yhdessä.

  • Myynnin CRM kattaa tarjousten tekemisen, myynnin aktiviteetit ja ennustamisen, myyjien tavoitteet ja tiimi- ja loppuasiakasviestinnän yhdessä kokonaisuudessa. Lisäosilla voidaan lisätä ominaisuuksia työajankirjaukseen, laskutukseen ja kululaskujen hallintaan.
  • Projektinhallintaversio on tarkoitettu projektityön ammattilaisille projektien kustannuslaskelman tekemiseen, henkilöiden ja tuotenimikkeiden resursointiin, sekä työajankirjauksen, tehtävien, laskutuksen ja tiimi- ja asiakasviestinnän hallintaan yhdessä järjestelmässä.
  • ERP-ohjelmistossa on kaikki Sales CRM- ja Project Management-versioiden toiminnallisuudet (saatavilla olevat lisäosat mukaan lukien) yhdessä toimivassa kokonaisuudessa aina yrityksen koko liiketoiminnan hallinnasta ostolaskujen kierrätykseen asti.

Ohjelmiston käytöstä saatavat hyödyt

Taimer-ohjelmistokokonaisuuden kaikki versiot voidaan yhdistää helposti Procountor taloushallinto-ohjelmaan, jonka avulla yrityksen myynti, projektihallinta tai koko toiminnanohjaus yhdistyy sujuvasti yrityksen kirjanpitoon, säästäen paljon aikaa ja helpottaen yrityksen koko liiketoiminnan hallintaa.

Taimerin ohjelmisto on kattava, moderni, helppokäyttöinen ja toteutettu uusimmilla ohjelmistoteknologioilla, joiden avulla käyttäjäystävällisyys on viritetty huippuunsa. Taimerin asiakkaat sanovatkin, että Taimerin käyttö säästää aikaa ja rahaa, sekä kannustaa henkilöitä käyttämään ohjelmistoa, joka toimii kokonaisvaltaisesti myös eri mobiililaitteilla.

Integraation kuvaus

Miten integraatio toimii käytännössä?

Rajapinta mahdollistaa myyntilaskujen lähetyksen Taimerista Procountoriin. Ostolaskut voidaan vastaanottaa ja kierrättää Taimerissa, josta ne siirretään lopulta Procountoriin. Myös kulu- ja matkalaskut luodaan helposti Taimerilla ja ne siirretään rajapinnan kautta Taimerista Procountoriin. Tiedot siirtyvät napin painalluksella rajapinnan kautta Procountoriin kirjanpitoaineistoa varten.

Mitä tietoa ohjelmistojen välillä liikkuu?

Rajapinnan avulla siirtyy asiakastiedot, myynti- ja ostolaskut, myyntitilit, kustannuspaikat, tuoterekisterissä olevat tuotteet ja samoin tositteet, kuten esimerkiksi kuitit.

Integraation käytön hyödyt

Integraatio tuo asiakkaalle mahdollisuuden hoitaa liiketoimintaansa niin myynnin, projektinhallinnan, asiakaskommunikoinnin, kulujen ja laskutuksen hallinnan osalta Taimerissa ja kirjanpitoon liittyvät asiat Procountorissa. Näin ollen koko yrityksen liiketoiminnan hallinnan ja taloushallinnan prosessit toimivat saumattomasti yhdessä kokonaisuudessa säästäen aikaa, rahaa ja luoden sujuvan käyttökokemuksen yrityksen arkeen.

Miten integraation saa käyttöön

  1. Valitse tai luo Procountor ympäristöösi käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  2. Varmista, että käyttäjälle on Prcountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet, Procountorin käyttöoikeudet myyntilaskuihin ja ostolaskuihin (tarpeen mukaan). Käyttäjän rooliksi voi asettaa roolin “Myynti”.
  3. Kytke Taimer Procountoriin Taimerin asetuksissa integraatioiden alta ja klikkaa Procountorin logon alla olevaa aktivointipainiketta. Aktivointipainike ohjaa Procountorin kirjautumissivulle. Kirjaudu Procountoriin vaiheessa yksi luodulla API-käyttäjätunnuksella ja rajapinta on sen jälkeen valmis käytettäväksi.

Työajanseurantatietojen siirtäminen Procountoriin

Taimerissa voidaan seurata työntekijän työaikaa sisäänrakennetulla ajanseurannalla. Tuntitiedot saadaan siirrettyä palkanlaskentaa varten Procountoriin siirtotiedoston avulla. Taimerista saadaan tiedosto, joka on sellaisenaan, ilman muokkausta, sisään luettavissa helposti Procountoriin.

Integraation käyttöönotto

API:

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Taimer kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen tai API-avaimella. API-avain luodaan joko itse Procountorin käyttöliittymässä tai toisen ohjelmiston API-kirjautumissivulla, jonka jälkeen integraattori voi noutaa API-avaimen rajapinnan kautta.

CSV:

Aineiston sisäänlukun -toiminnon avulla Procountoriin voidaan tuoda aineistoa, joka on peräisin muista järjestelmistä, tai joka on luotu manuaalisesti esimerkiksi Excel-taulukkoon. Palkka-aineiston sisäänluvulla tarkoitetaan tilannetta, jossa esimerkiksi työajanseurantajärjestelmästä tai toiminnanohjausjärjestelmästä siirretään palkkatietoja Procountoriin. Lisätietoja palkka-aineistojen sisäänlukemisesta löytyy täältä

Laskuaineiston siirtotiedoston avulla Procountoriin voidaan tuoda laskuja toisesta järjestelmästä. Lisätietoja Laskuaineiston sisäänlukemisesta löytyy täältä

Videot


Muita vastaavia ohjelmistoja

partner


Koho

APICSV

integrator


Gemilo

API

partner

Integraatiot ja hinnat:

APICSV


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Taimer

Toimiala:
Asiantuntijapalvelut, Ohjelmistot

Ratkaisualue:
Asiakkuuksien ja myynnin hallinta, Toiminnanohjaus (asiantuntijayritykset)

Kumppanin tuki:
0400 958 877 / sales@taimer.com / Verkkosivut


Muita vastaavia ohjelmistoja

partner


Koho

APICSV

integrator


Gemilo

API

Taimer