Tehden

Ohjelmiston kuvaus

Tehden on sataprosenttisen kotimainen kaupan ja liikunta-alan tarpeisiin suunniteltu helppokäyttöinen ohjelmisto, joka aidosti ohjaa käyttäjäänsä. Järjestelmä kasvaa ja skaalautuu yrityksen koon ja tarpeiden mukaan, ja tällä hetkellä jo yli 700 eri kokoista yritystä käyttää Tehdeniä yrityksen ydintoimintoihin.

Tutustu Procountor-integraatiota käyttäviin asiakkaisiimme:

Ominaisuuksia, joiden vuoksi asiakkaamme meidät valitsevat:

  • Tehden on kustannustehokas toiminnanohjausratkaisu, jonka käyttöönotto on vie mieluummin viikkoja kuin kuukausia.
  • Erittäin monipuolinen ja tehokas varastonhallinta, jossa jokaisesta kirjauksesta jää jälki ohjelmaan ja tavaran liikkeitä voi seurata hyvin tarkalla tasolla. Usean toimipisteen yritykset hoitavat myös sisäiset varastotilaukset ja varastosiirrot kätevästi Tehdenissä.
  • Tehden-sovellus ja käsipääte (PDA), joilla voit hoitaa inventoinnin, hyllytyksen ja keräilyn täysin mobiilisti.
  • Ostojen automatisoinnin työkalut: toimittajille tehtävien tilausten automatisointi järjestelmään määritettyjen saldorajojen ja muiden ehtojen perusteella. Tehden ottaa myös menekin kausivaihtelut huomioon.
  • Järjestelmän käytettävyys on hyvä ja kaikki data on saatavilla reaaliajassa. Käyttöliittymä on selkeä ja eri toiminnallisuudet loogisia sekä helposti opittavissa. Jokaisella käyttäjällä omat tunnukset palveluun mikä helpottaa ja nopeuttaa sekä asiakaspalvelijoiden että esimiesten työtä. Myös esimerkiksi uusien toimipisteiden perustaminen, hallinnointi sekä tulosten seuraaminen on Tehdenissä tehty helpoksi.
  • Verkkokaupan integroiminen on mahdollista ilman kallista räätälöintiä. API-rajapinnan ja valmiiden rajapintakumppaneiden avulla verkkokauppa-integraatio on mahdollista toteuttaa kustannustehokkaasti.
  • Asiakastukemme on asiantuntevaa ja aina ystävällistä, ja tuotamme asiakkaidemme arjen tueksi myös kattavia käytön tukimateriaaleja.

Integraation kuvaus

Tehden-Procountor-integraatio on niin kattava, että tilitoimisto voi tarvittaessa hoitaa asiakkaan koko taloushallinnon ja kirjanpidon omassa järjestelmässään. Integraation avulla voidaan automatisoida kirjanpitoaineiston siirto Tehdenistä Procountoriin, ja myyntilaskut voidaan kopioida Tehdenistä Procountoriin myyntireskontran hoitoa varten. Myös ostolaskujen kopiointi täsmäytystä ja hyväksyntää varten Procountorista Tehdeniin on mahdollista, ja käyttöön voi ottaa myös ostolaskujen automaattikohdennuksen ja -hyväksynnän halutulla virhemarginaalilla. Integraatio vähentää virheitä, säästää aikaa ja helpottaa kirjanpitoa.

Integraatio on helppo ottaa käyttöön ottamalla yhteyttä Tehdenin myyntiin.

Integraation käyttöönotto

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Tehden kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen.

Kuvat ja videot

member

Integraatiot ja hinnat:

API


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Tehden

Toimiala:
Huolto- ja korjauspalvelut, Kaupan ala, Kulttuuri- ja vapaa-aika, Yhdistykset

Ratkaisualue:
Kassa, Toiminnan- ja tuotannonohjaus, Varastonhallinta

Kumppanin tuki:
+358 40 734 4173 / myynti@tehden.com / Verkkosivut

Tehden