Tribuni

Toiminnanohjausjärjestelmä erityisesti huoltoliikkeille sekä keikkatyötä ja tarkastustoimintaa tekevile yrityksille. Sisältää mm. asiakashallinnan, töiden kirjauksen ja hallinnan, myynnin hallinnan, laskutuksen, kassamyynnin, työajanseurannan, rajapintaintegraatioita taloushallinnon järjestelmiin.

Ohjelmiston kuvaus

Tribuni on Internet-selaimella käytettävä ohjelmisto. Ohjelmaa voi käyttää milloin tahansa internetin toiminta-alueella. Ohjelman käyttöönotto ei vaadi asennuksia eikä laiteinvestointeja, koska kaikki tiedot ovat palveluntarjoajan palvelimella ja käytettävissä tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella suoraan selaimella.  Palvelimella olevat tiedot varmuuskopioidaan automaattisesti, joten tiedot ovat turvassa vaikka asiakkaan oma tietokone rikkoutuisi.

Impala Services Oy on yritys, joka kehittää ja myy Tribuni ohjelmistoa.

Asiakashallinta

Asiakashallinta, CRM, perustuu asiakasrekisteriin, johon tallennetaan asiakastiedot. Kaikki asiakkaita koskeva tieto on reaaliaikaista ja aina käytettävissä.

Tribuni töiden hallinta ja työkalenteri

Työkalenterin kautta voidaan muodostaa työntekijöille työmääräykset, joita työntekijä voi katsella selaimella, tablet -sovelluksella tai työmääräys voidaan myös tulostaa ohjelmasta paperille. Työmääräykset voidaan myös tulostaa yhdeltä päivältä tai pidemmältä ajanjaksolta kerralla.

Varastonhallinta

Varastonhallinnassa on ajantasainen tieto siitä mitä varastossa on. Varastoja voi olla useita ja niissä voi olla useita hyllyjä. Varastoja ja hyllyjä voidaan hallita ohjelmasta itse.

Tuotteille on mahdollista määritellä hälytysraja, jonka kohdalla ohjelmisto muistuttaa tuotteen olevan vähissä ja kehottaa lisäämään sen tilauslistalle.

Tribuni – kalustonhallinta

Kalustonhallinnalla saadaan yrityksen liikuteltava työvälineistö hallintaan. Ohjelmassa ylläpidetään laiterekisteriä ja hallitaan laitteiden sijaintia. Kun tiedot ovat ohjelmassa hallinnassa, tiedetään aina missä työkohteessa tai varastossa laitteet ovat ja ovatko ne vapaana siirrettäväksi toiseen työkohteeseen. Säästytään ylimääräisiltä laitevuokrauksilta, kun voidaan hyödyntää omaa laitekantaa tehokkaasti. Jokaiselle laitteelle voidaan kirjata sille tehdyt huollot ja kustannukset. Näin voidaan seurata laitteen huoltokustannuksia ja seurata milloin laite kannattaa uusia. Lisäksi voidaan tehdä erilaisia huoltosuunnitelmia, jolloin laitteella määritellään huoltovälit ja huolto-ohjelma. Ohjelma ilmoittaa aina laitteista, joiden huolto on ajankohtainen.

Työajanseuranta

Työajanseurannan kautta voidaan kerätä työntekijöin käyttämää työaikaa joko leimaamalla tai täyttämällä päivän työaika jälkikäteen. Työaika voidaan kirjata leimaamalla työ alkaneeksi ja päättää työ, kun työn tekeminen päättyy. Työaika kirjaus voidaan kohdistaa tietylle työtilaukselle. Leimaamista varten ohjelmassa on oma leimaustyökalu työasemalla käytettäessä ja erillinen mobiilityöajanseuranta mobiilikäyttöä varten.

Viestintä

Ohjelman viestintä mahdollisuudet ovat hyvin monipuoliset. Ohjelmasta voidaan lähettää tekstiviestejä ja sähköpostiviestejä asiakkaille ja työntekijöille.

Tribuni – Woocommerce integraatio

Tribunin ja verkkokaupan liitoksen kautta voidaan hallita myytäviä tuotteita ja niiden varastosaldoja. Verkkokaupassa tehdyt tilaukset siirtyvät suoraan Tribuniin valmiina tilauksina.

Integraation kuvaus

Tribunin ja Procountorin välisen integraation saa käyttöönsä olemalla yhteydessä Tribunin tukeen. Tuki hoitaa integraation käyttöönoton asiakkaan Tribuniin ja toimittaa asiakkaalle tarvittavan dokumentaation yhdistämisestä.

Integraation käyttöönotto

API:

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Tribuni kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen tai API-avaimella. API-avain luodaan joko itse Procountorin käyttöliittymässä tai toisen ohjelmiston API-kirjautumissivulla, jonka jälkeen integraattori voi noutaa API-avaimen rajapinnan kautta.

integrator

Integraatiot ja hinnat:

API


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Tribuni

Toimiala:
Huolto- ja korjauspalvelut, Rakentaminen ja asennustyöt

Ratkaisualue:
Toiminnan- ja tuotannonohjaus, Varastonhallinta

Kumppanin tuki:
045 632 6001 / asiakaspalvelu@impala.fi / Verkkosivut

Tribuni