Urakointi+

Ohjelmiston kuvaus

UrakointiPlus Oy on dynaaminen ohjelmistoyritys, joka kehittää työkaluja urakoitsijoille. UrakointiPlus on kehittänyt Urakointi+ -projektinhallintajärjestelmää vuodesta 2012. Urakointi+ on monipuolinen työkalu urakoitsijoille, jotka haluavat hallita projektejaan, suunnitella resurssejaan ja seurata projektikustannuksiaan reaaliajassa. Kaikki tarvittavat projektitiedot ovat saatavilla Urakointi+ Saas -alustalla missä ja milloin tahansa. Urakointi+ projekti- ja resurssienhallintajärjestelmä käytettävissä niin matkapuhelimella, tablet-laitteella kuin tietokoneella.

Ohjelmisto auttaa käyttäjää tarjouksissa, laskutuksessa, resurssien suunnittelussa ja päivittäisten projektien hallinnassa. Urakointi+ -ohjelmistolla voi varmistaa, että kassavirta on tasainen ja että kaikki työ laskutetaan.

Henkilökunnan elämä helpottuu Urakointi+:n avulla: ei enää epäselviä tuntikirjauslappuja tai lisätyöraportteja. Kaikki tarvittavat toiminnot löytyvät Urakointi+ -ohjelmistosta. Riittää, kun on puhelin tai tabletti mukana.

Työnjohtajat saavat myös kaikki tarvittavat toiminnallisuudet ja tiedot samasta ohjelmistosta: voi maksaa palkkoja, seurata laskutusta, resurssien käyttöä, hyväksyntöjä ja projektinsuunnittelua. Urakointi+:sta saa yleiskuvan eri hankkeista ja projektien resurssointi onnistuu nopeasti ja helposti.

Integraation kuvaus

Urakointi+ ja Procountor toimivat yhdessä API-rajapinnan avulla.

  • Urakointi+ muodostaa myyntilaskut ja ne siirtyvät automaattisesti Procountoriin. Rajapinta mahdollistaa nopeamman laskutuksen ja reaaliaikaisen tiedonsiirron projektinhallinnan ja taloushallinnon välillä. Tiedonsiirron automatisointi vähentää manuaalista tiedon syöttöä sekä minimoi inhimillisten virheiden muodostumista.
  • Urakointi+ vie laskun liitteen (asennusraportti + mahdolliset kuvat) Procountoriin. Laskutusaineiston siirtyminen sähköisesti selkeyttää laskutusta sekä vähentää turhia epäselvistä laskuista johtuvia selvityksiä.
  • Urakointi+ ja Procountor käyttävät yhteistä tuoterekisteriä. Tiedon syöttö yhteen paikkaan ja tiedot päivittyvät automaattisesti ohjelmistojen välillä.
  • Urakointi+ noutaa projektille kohdistetut ostolaskut Procountorista katselua varten. Projektiin liittyvät kulut ovat helposti löydettävissä ja hahmotettavissa Urakointi+ -projektinhallinnan kautta.
  • Ostolaskurivit voidaan automaattisesti käsitellä edelleenlaskutusta varten annetulla katekertoimella hinnoiteltuna. Tämä varmistaa, että muistetaan laskuttaa kaikki kulut ja huomioida kaikki projektiin liittyvät kulut.
  • Asiakastiedot synkronoidaan Procountorin ja Urakointi+:n välillä. Asiakastietojen päivitys hoituu helposti.

Integraation käyttöönotto

API:

  1. Jätä yhteydenottopyyntö tämän sivun ”Jätä yhteydenottopyyntö” -panikkeesta tai ota yhteyttä Urakointi+ kumppaniin
  2. Salli Procountorissa API-rajapinnan käyttö (Hallinta > Yrityksen asetukset > Käyttöasetukset, lisää valinta kohtaan Salli laskutettavien rajapintojen käyttö).
  3. Valitse tai luo Procountorin käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
  4. Varmista, että käyttäjälle on Procountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet.
  5. Ota integraatio käyttöön kumppanin puolella. Käyttöönotto edellyttää tunnistautumista rajapinnassa. Tunnistautuminen tapahtuu Procountoriin luodulla käyttäjätunnuksella ja salasanaa käyttäen tai API-avaimella. API-avain luodaan joko itse Procountorin käyttöliittymässä tai toisen ohjelmiston API-kirjautumissivulla, jonka jälkeen integraattori voi noutaa API-avaimen rajapinnan kautta.

member

Integraatiot ja hinnat:

API


Kumppanin hintaa integraatiolle voi tiedustella suoraan kumppanilta.

Toimittaja:
Urakointi+

Toimiala:
Huolto- ja korjauspalvelut, Rakentaminen ja asennustyöt

Ratkaisualue:
Toiminnan- ja tuotannonohjaus

Kumppanin tuki:
040 770 8223 / myynti@urakointiplus.fi / Verkkosivut

Urakointi+