Ohjelmiston kuvaus
Heeros HR tuo pk-yrityksille helppoutta ja selkeyttä henkilöstöhallintoon. Kaikki tärkeät työntekijätiedot löytyvät yhdestä turvallisesta paikasta, mikä säästää aikaa ja vähentää virheitä. Järjestelmä tukee palkanlaskentaa ja tarjoaa reaaliaikaisen näkymän organisaation osaamiseen – auttaen sinua johtamaan henkilöstöä fiksusti.
Kevyt käyttöönotto ja selkeä käyttöliittymä tekevät aloituksesta vaivatonta, ja ratkaisu sopiikin erinomaisesti ensimmäiseksi HR-ratkaisuksi korvaamaan taulukkolaskentaohjelmat tai mahdolliset monimutkaisemmat järjestelmät.
Ominaisuudet
Työsuhteiden hallinta
Hallinnoi työntekijöiden työsuhteita koko niiden elinkaaren ajan, aloituksesta päättymiseen. Työsopimukset, työsuhdetiedot ja muut keskeiset dokumentit tallentuvat yhteen paikkaan, mikä helpottaa seurantaa ja raportointia.
Osaamisen ja koulutusten seuranta
Pidä kirjaa henkilöstön osaamisesta, koulutuksista ja pätevyyksistä. Näin voit tunnistaa kehitystarpeet ajoissa ja hyödyntää organisaation sisäistä osaamista tehokkaammin.
Ajantasaiset muistutukset
Järjestelmä muistuttaa tärkeistä tapahtumista, kuten koeajan päättymisestä, merkkipäivistä tai pätevyyksien vanhenemisesta. Näin esim. esihenkilöt pystyvät toimimaan helpommin ennakoivasti ja huolehtimaan velvoitteista ajallaan.
Raportointi
Saat selkeän kokonaiskuvan henkilöstöstä ja sen kehityksestä. Raportit tukevat päätöksentekoa ja auttavat seuraamaan esimerkiksi henkilöstön määrää, osaamista ja työsuhteiden tilaa.
Procountor + Heeros HR
Yhdistämällä Heeros HR -järjestelmän ja Procountorin palkanlaskennan saat kokonaisvaltaisen ja sujuvan ratkaisun pk-yrityksen henkilöstöhallintoon. Heeros HR toimii henkilöstötietojen keskitettynä rekisterinä, kun taas Procountorissa hoidat palkanlaskennan automatisoidusti ja aina ajantasaisin tiedoin.
Miten integraatio toimii käytännössä?
Procountor API:a hyödyntävä yhteys huolehtii siitä, että tieto liikkuu reaaliajassa molempien ohjelmistojen välillä aina kun tietoihin tehdään muutoksia tai tallennetaan esim. uusia työsopimuksia. Näin varmistut siitä, että tiedot ovat aina tasalla.
Lisäksi automaattisen integraation ansiosta saat käsiteltyä sensitiiviset henkilö- ja palkkatiedot tietoturvallisesti, ilman riskialttiita ja manuaalisia tiedonsiirtoja esim. sähköpostien välityksellä.
Mitä tietoa ohjelmistojen välillä liikkuu?
Integraation kautta välitetään henkilötietoja, työsuhdetietoja, palkkatietoja sekä dimensiotietoja, ks. lisää alla olevasta taulukosta.
|
|
|
|---|---|---|
| Heeroksessa tehdään | Automaattisesti siirtyvät tiedot | Procountorissa tehdään |
HR
|
Henkilötiedot Työsuhdetiedot |
HR
|
Palkat
|
Palkkatiedot |
Palkat
|
Dimensiot
|
Dimensiotiedot (kustannuspaikkatiedot) |
Dimensiot
|
Hinnoittelu
Alkaen 90 €/kk/10 hlö
Palvelun hinnoittelu määritellään henkilömäärän mukaan. Tutustu Heeros HR:n hinnoitteluun tarkemmin täällä.
Hintoihin lisätään alv.
