Keikkatyön hallinta, työvuorosuunnittelu, sijaisuuksien hallinta, työajanseuranta yhdessä helppokäyttöisessä paketissa.
Planierilla keikkatöiden tilaaminen ja varaaminen sujuu helposti ja nopeasti.
Äkillisiin muutostarpeisiin vastaaminen onnistuu käden käänteessä, kun tavoitat kaikki sijaiset ja keikkatyöntekijät yhdellä klikkauksella. Työtuntien kirjaaminen tai leimaaminen onnistuu helposti Planier-mobiilisovelluksella ja Planier muodostaa työtunneista automaattisesti TES-tulkitun palkka-aineiston. Myös laskutusaineisto voidaan muodostaa Planierissa toteutuneiden tuntien perusteella, eikä laskutettavia tunteja tarvitse ylläpitää erillisessä paikassa.
Planierissa hoidat helposti koko prosessin työvuorojen suunnittelusta ja tarjoamisesta aina palkka-aineiston muodostamiseen asti. Planier on suunniteltu helppokäyttöisyys edellä, tuotekehityksessä panostetaan käyttöliittymään ja sen helppokäyttöisyyteen
Planier on Accountor-konserniin kuuluvan Accountor HR Solutionsin tarjoama ohjelmisto.