EtusivuToimialaratkaisutSuuryrityksille

Modernisoi taloushallintosi Procountorilla

Taloushallinnon haasteet voivat olla monimutkaisia suuryrityksille. Procountor tarjoaa kattavan ratkaisun, joka auttaa hallitsemaan taloutta, integroitumaan muihin järjestelmiin ja keskittymään olennaiseen.

Nyt kevään hintaetuna Procountor Taloushallinnon avaus 50 € (norm. 145 €).

  • Konsernitason laskenta helposti
  • Sujuva tiedonkulku järjestelmien välillä
  • Monipuolinen raportointi

Taloushallinto-ohjelma, joka soveltuu suuryrityksille

Yleiset haasteet suuryritysten taloushallinnossa

Procountor Brand Image
  • Hajanainen ja manuaalinen tietojen hallinta
  • Aikaa vievä raportointi ja analytiikka
  • Tehottomat hyväksyntäprosessit

Procountorin hyödyt suuryrityksille

Procountor Taloushallinto | Mobiili
  • Yksi järjestelmä kaiken keskiössä. Procountorissa on kaikki tarvittavat toiminnot ja integraatiot yhdessä järjestelmässä. Hallitse laskutusta, kirjanpitoa, palkanlaskentaa ja raportointia yhdessä paikassa.
  • Automaattinen raportointi ja reaaliaikainen analytiikka. Procountorilla luot räätälöityjä raportteja ja seuraat tärkeitä taloudellisia tunnuslukuja reaaliajassa.
  • Virtaviivaiset hyväksyntäprosessit. Määritä säännöt hyväksyntöjen hallitsemiseksi. Sähköinen dokumenttien käsittely ja digitaaliset allekirjoitukset nopeuttavat päätöksentekoa.

varaa tapaaminen

”Sopimuslaskutuksen ansiosta lisenssimaksujen laskuttaminen käy todella vaivattomasti. Ilman sopimuslaskutusta käyttäisimme kymmeniä tunteja enemmän aikaa laskutukseen.”

Rami Peltonen
Myynti- ja talousjohtaja, Lyyti Oy

Konsernitason laskenta helposti

Procountorilla hallitset konserneja vaivattomasti. Konsernilaskennan avulla voit toteuttaa konserniyhtiöiden yhdistelyn sekä laatia konsernin kirjanpidon ja tilinpäätöksen. Konsernilaskenta mahdollistaa myös reaaliaikaisen konsernin raportoinnin.

Luotettava tietoturva

Pilvipohjainen infrastruktuuri ja tiukat tietoturvakäytännöt takaavat, että tiedot ovat turvassa.

Procountor taloushallinto

Automatisoi työvaiheet

Automatisoi työvaiheita laskutuksessa, kirjanpidossa, palkanlaskennassa ja raportoinnissa. Säästä merkittävästi aikaa ja resursseja.

Yhdistä tarvittavat ohjelmistot toisiinsa

Automatisoi manuaaliset työvaiheet. Yhdistä toiminnanohjaus ja taloushallinto.

  • Markkinoiden parhaat reaaliaikaiset rajapinnat
  • Helppo käyttöönotto
  • Tehosta toimintaa ja vähennä virheitä
Procountorin integraatiot

Esimerkkejä integraatioista

Finadeck: Nykyaikainen raportointi

Helpota ja nykyaikaista raportointia yhdistämällä kirjanpito ja projektit Finadeckin raportointiohjelmistoon. Finadeckin konserniympäristö on monipuolinen työkalu mm. sisäisten siirtojen eliminointiin. Integraatio mahdollistaa monipuolisen konsernilaskennan: eri maiden tilikarttojen ja valuuttojen käsittelyn sekä yrityskauppojen huomioimisen.

  • Rakenna tunnusluvut mm. työn tehokkuuden seurantaan
  • Hahmota iso kuva ja poraudu poikkeuksiin
  • Automatisoi raporttien lähetys tarvittaville henkilöille

Finazilla: Tehokas työkalu talouden hallintaan

Finazillan avulla hoidat tulevaisuuteen ulottuvan kassavirran ja rahoituksen suunnittelun, joustavan budjetoinnin sekä laaja-alaisen raportoinnin, joka yhdistää kirjanpidon tiedot ja muut tietolähteet.

  • Budjetointi ja ennustaminen
  • Rahoitus ja kassavirta
  • Talousraportointi ja operatiivinen raportointi

Hinnoittelu, joka ei aiheuta hiustenlähtöä

Läpinäkyvä pakettihinnoittelu riippuen toimintasi laajuudesta. Tärkeimmät ominaisuudet ja maksuttomat lisäkäyttäjät kuuluvat kaikkiin hinnoittelupaketteihin. Hinnastosivulta näet pakettien tarkemmat tiedot.

  • Myynti- ja ostolaskutus
  • Kirjanpito ja raportointi
  • Verkkolaskutus
  • Matka- ja kululaskutus
  • Rajaton määrä käyttäjiä
  • Palkanlaskenta
  • Pankkiyhteydet
  • Yhteydet muihin ohjelmistoihin
  • Yhteydet viranomaisrekistereihin

Tutustu Gappsin kokemuksiin Procountorista

Meidän taloushallinnon keskiössä on Procountor, joka on ollut käytössä vuodesta 2011 alkaen.

Procountorin konkreettiset hyödyt on se, että sinne pääsee verkon yli ihan mistä tahansa. Ja toinen on se, että ne tiedot on ajantasaisia.

Yksi juttu, mistä mä pidän Procountorista on se, että asiakaspalvelu on oikeasti tavoitettavissa. Sinne kun laittaa kysymystä, niin sieltä saa vastauksen nopeasti ja sieltä saa tarvittaessa kontaktipisteen eteenpäin, jos se on monimutkaisempi asia.”

Juha Hannulabacka, Talousjohtaja. Gapps.

varaa tapaaminen

Kysyttävää? Autamme mieluusti

Varaa tapaaminen

Voit varata ajan suoraan asiantuntijaltamme kalenterista ja jatkaa keskustelua haluamanasi ajankohtana. Voit myös kokeilla ohjelmaa tästä.

Usein kysytyt kysymykset

Käyttöönotto

  • Miten saan ohjelmiston käyttööni?

    Saat Procountor-ohjelmiston heti käyttöösi, kun olet tehnyt sopimuksen meidän kanssa. Lisäksi sinun tulee tehdä yksi ilmoitus pankkiisi pankkiyhteyksien avaamiseksi palveluun. Pankkiyhteydet avautuvat, kun pankki on käsitellyt valtuutuslomakkeen.

    Käyttöönotto on helppoa, kun se ei vaadi asennusta eikä laitehankintoja. Procountor toimii pilvipalveluna netissä ja sisäänkirjaudut näppärän mobiilisovelluksen avulla.

    Procountor-ohjelmistoa voi käyttää ilman tilitoimistoa, mutta useimmissa tapauksissa yritys tekee tai on jo tehnyt erillisen sopimuksen tilitoimiston kanssa taloushallinnon palvelujen tuottamisesta.

    Valitse valmis starttipaketti, jolloin käytön aloittaminen on entistä helpompaa ammattilaisten tuella, ja myyntitiimi auttaa sinua mielellään!

  • Kuinka vaikeaa käyttöönotto on isossa yrityksessä?

    Autamme käyttöönotossa. Tyypillinen kesto projektille on n. 2-4 viikkoa.

    Projektipäällikkömme vastaa siitä, että kaikki hoituu sovitussa aikataulussa ilman huolia ja paineita oman ajan riittävyydestä. Yritykselle pidetään määrittelypalaveri, jossa käydään läpi:

    • Tehtävien vastuunjako
    • Käyttöönoton vaiheet
    • Integraatiot
    • Aikataulutus ja
    • Käyttöönottoon liittyvät ratkaisumallit.

Ominaisuudet

  • Mitä ominaisuuksia mihinkin pakettiin kuuluu?

    Kaikissa tuotepaketeissa on kattavat ominaisuudet ja ne skaalautuvat tarpeiden mukaan. Voit aina vaihtaa suurempaan tuotepakettiin veloituksetta.

    Katso tarkemmat tiedot ominaisuuksista.

  • Voiko Procountor Taloushallinnolla tehdä kirjanpitoa itse?

    Kyllä. Voit käyttää ohjelmistoa yrityksesi kirjanpidon ja talouden hoitamiseen myös ilman ulkopuolista tilitoimistoa.

  • Mitä integraatioita on saatavilla?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmistoon on mahdollista integroida eri järjestelmiä, jotta voidaan vähentää edelleen manuaalista ja päällekkäistä työtä.

    Katso tarkemmat tiedot integraatioista.

  • Mitä lisäominaisuuksia on saatavilla?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmistoon on saatavilla monipuolinen valikoima lisäominaisuuksia.

    Lisäksi yrityksille suunnattuja lisäpalveluita ovat mm.

Hinnoittelu

  • Mikä on tosite?

    Tosite on todiste kirjanpidossa näkyvästä tapahtumasta, esimerkiksi lasku.

    Procountor Taloushallinto -tuotteen hintaan vaikuttavia tositteita ovat myynti-, osto-, matka- ja kululaskut sekä palkkalaskelmat, myynti/tarjous- ja ostotilaukset, muistiotositteet, alv-laskelmat, viranomaisilmoitukset, joukkokirjeet, maksumuistutukset, dokumentit ja suora tilisiirto.

  • Mistä hinta koostuu?

    Hinta koostuu aloitusmaksusta eli valitusta starttipaketista sekä kuukausimaksusta tuotepaketin mukaan. Kuukausimaksuun vaikuttaa, jos tuotepakettiin määritetyt tositteiden ja palkansaajien määrät ylittyvät. Lisäksi kuinka paljon käytetään lähetys- ja vastaanottokanavia.

    Hinnoittelu koostuu seuraavista elementeistä:

    • Starttipaketin laajuus
    • Kuukausihintaisen tuoteversion laajuus
    • Tositteiden määrä
    • Lisäominaisuudet
    • Lähetys- ja vastaanottomaksut
    • Palkansaajien määrä

    Selvitä hinta botin avulla.

  • Mitä pankkiyhteydet maksavat?

    Tarkista tämänhetkinen pankkikohtainen hinnasto pankistasi tai kirjanpitäjältäsi.

    Pankkitilin täytyy olla yritystili, jotta sitä voidaan käyttää Procountor Taloushallinto -ohjelmistossa.

  • Miten palvelun käytöstä laskutetaan?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmiston lasku lähetetään verkkolaskuna kerran kuukaudessa pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Laskutus tehdään seuraavan kuukauden alussa edelliseltä kuukaudelta toteutuneen mukaisesti.

  • Mitä jos haluan vaihtaa paketin?

    Tuotepaketin vaihtaminen onnistuu joustavasti. Lähetä meille vain sähköpostia osoitteeseen hallinto@procountor.com ja kerro, mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Mikäli et ole varma, mikä tuotepaketti sopisi sinun yrityksellesi parhaiten, myyntimme auttaa mielellään. Ota yhteyttä myyntiimme.

    Mikäli vaihdat tuotepakettisi pienempään, veloitamme vaihdosta 50 euroa € + ALV. Kulut laskutetaan seuraavalla laskulla. Tuotepaketin vaihtaminen pienemmästä isompaan on maksutonta.

Käyttö

  • Montako käyttäjää Procountorissa voi olla?

    Kaikki Procountor Taloushallinto -tuotepaketit sisältävät rajattoman käyttäjämäärän ilman lisäveloituksia.

  • Mistä saan apua?

    Olemme täällä sinua varten ja autamme mielellämme sekä myynnissä että asiakaspalvelussa.

    Apunasi on ohjesivusto, josta löydät kattavan ohjekirjan sekä -videoita. Lisäksi tarjoamme valmiita aloituspaketteja ja räätälöityä koulutusta aina tarpeen tulle.

  • Voiko Procountor Taloushallintoa käyttää mobiilissa?

    Voi käyttää. Procountor Mini on mobiilisovellus, kun käytössä on Procountor Taloushallinto. Procountor Mini helpottaa entisestään talouden rutiinitehtävien hoitamista ja kirjanpitomateriaalin toimitusta hektisen arjen keskellä. Pääset kirjautumaan Miniin helposti Procountor tunnuksillasi.

    Procountor Mini -sovelluksen maksuttomiin ominaisuuksiin kuuluvat laskujen asiatarkastaminen ja hyväksyminen, laskujen dimensiointi sekä omien palkkalaskelmien tarkastelu. Maksullisia ominaisuuksia (5,95€/kk/käyttäjä/ympäristö) puolestaan ovat kuittien kuvaaminen, matka- ja kululaskujen laadinta sekä laskujen maksaminen. Hintaan lisätään ALV 24 %.

  • Kuka vastaa järjestelmäpäivityksistä?

    Procountor Taloushallinto on pilvipohjainen ohjelmisto ja hoidamme ohjelmistopäivitykset automaattisesti puolestasi.

    Procountoriin julkaistaan uusia ominaisuuksia versiopäivityksissä noin kerran kuukaudessa. 

Käyttöehdot ja tietoturva

  • Mitä jos vaihdan tilitoimistoa?

    Voit tarvittaessa vaihtaa tilitoimistokumppaniasi eikä se vaikuta Procountor Taloushallinto -ohjelmiston käyttöön. Procountor Taloushallinto -ohjelmiston sopimussuhde on Accountor Finagon ja yrityksen välinen, joten yritys ei ole sidottu mihinkään tiettyyn tilitoimistoon käyttääkseen ohjelmistoa.

  • Mitä jos haluan lopettaa Procountorin käytön?

    Voit irtisanoa Procountor-ohjelmiston käytön ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on asiakassopimuksissa yksi (1) kuukausi. Sopimus päättyy sopimuksen päättymiskuukauden viimeisenä päivänä.

    Kun irtisanominen tulee voimaan, kaikki yrityksen ympäristössä olevat tiedot säilytetään ohjelmistossa vähintään kolme kuukautta, jonka aikana tiedot voidaan ottaa talteen.

  • Ovatko tietoni turvassa?

    Lupaamme tietojesi säilyvän tallessa.

    Procountor toimii tietoturvallisesti: Kirjautumisessa käytetään kolmivaiheista tunnistautumista joko vaihtuvilla tunnisteilla tai  Procountor Avain -sovelluksella. Kaikki yhteydet ovat salattuja. Palvelu ajaa taustalla jatkuvia varmuuskopioita tiedoista.

Kysyttävää? Autamme mieluusti

Varaa tapaaminen

Voit varata ajan suoraan asiantuntijaltamme kalenterista ja jatkaa keskustelua haluamanasi ajankohtana. Voit myös kokeilla ohjelmaa tästä.