Palvelun kuvaus
Dokumentinhallinta on lisäpalvelu, jonka avulla voidaan lisätä dokumentteja seuraaviin sijainteihin:
- Yrityksen tietoihin: esimerkiksi yhtiökokouspöytäkirjojen tai muiden yrityksen dokumenttien tallentaminen
- Liikekumppanirekistereihin: asiakas-, toimittaja- sekä henkilörekisterit esimerkiksi toimittajasopimukset tai asiakassopimukset.
- Tuoterekisteriin: myyntien ja ostojen tuoterekisterit esimerkiksi tuotteisiin liittyvät lisädokumentit.
- Henkilörekisteriin: esimerkiksi verokorttien ja muiden työsuhdetta koskevien dokumenttien tallentaminen työntekijäkohtaisesti
Dokumentinhallinta sopii organisaatioille, jotka haluavat tallentaa erilaisia dokumentteja suoraan Procountoriin tai haluavat hyödyntää Dokumentit toimintoa tositetyyppien liitteiden hakemisessa.
Ominaisuudet
Dokumentit aina mukanasi, erilaiset sopimukset, pöytäkirjat jne.
Dokumentinhallinta-näkymällä näkyvät myös tositteille liitetyt kuitit. Näistä ei veloiteta erikseen tositemaksua (tyypiltään Lasku).
Palvelun käyttöönotto
Dokumentinhallinnan voit ottaa käyttöön omatoimisesti yrityksen Käyttöasetuksissa (ohjelman kohdassa Hallinta > Yrityksen tiedot > Käyttöasetukset).
Kun Dokumentinhallinta on otettu käyttöön, ilmestyy uusi Dokumentit-näkymä ohjelman kohtaan Haku > Dokumentit.
Jotta toiminto tulee näkyville, tulee käyttäjän kirjautua Procountoriin uudelleen sisään toiminnon käyttöönoton jälkeen.
Huom! Jos ympäristössä on käytössä Dimensiokohtainen käyttöoikeusrajaus -erikoisoikeus, ei Dokumentinhallintaa voida kytkeä tällöin käyttöön.
Haluatko keskustella lisäominaisuudesta vielä asiantuntijamme kanssa? Jätä yhteydenottopyyntö täältä. Olemme sinuun pian yhteydessä.
Hinnoittelu
Lisäpalvelun hinnoittelu perustuu lisättyjen dokumenttien määrään. Kuukauden aikana lisätty dokumentti lasketaan yhdeksi tositteeksi. Dokumentin hallintaan lisätyt dokumentit (tyypiltään Yritys) veloitetaan Procountor sopimuksen mukaisen tositemaksun mukaan. Procountor käytöstä veloitetaan valitun kuukausipaketin mukaisesti ja kuhunkin kuukausipakettiin kuuluu tietty määrä tositteita. Lisätositteista veloitetaan erikseen.
Dokumentinhallinta-näkymällä näkyvät myös tositteille liitetyt kuitit. Näistä ei veloiteta erikseen tositemaksua (tyypiltään Lasku).
Taloushallinto Jousto tuoteversiossa ominaisuus on maksullinen. Kysy lisää asiantuntijaltamme.
0 €/kk
Lisäpalvelun hinnoittelu perustuu lisättyjen dokumenttien määrään. Kuukauden aikana lisätty dokumentti lasketaan yhdeksi tositteeksi. Tutustu Procountorin tarkempaan hinnastoon täältä.