Ohjelmiston kuvaus
UrakointiPlus Oy on dynaaminen ohjelmistoyritys, joka kehittää työkaluja urakoitsijoille. UrakointiPlus on kehittänyt Urakointi+ -projektinhallintajärjestelmää vuodesta 2012. Urakointi+ on monipuolinen työkalu urakoitsijoille, jotka haluavat hallita projektejaan, suunnitella resurssejaan ja seurata projektikustannuksiaan reaaliajassa. Kaikki tarvittavat projektitiedot ovat saatavilla Urakointi+ Saas -alustalla missä ja milloin tahansa. Urakointi+ projekti- ja resurssienhallintajärjestelmä käytettävissä niin matkapuhelimella, tablet-laitteella kuin tietokoneella.
Ohjelmisto auttaa käyttäjää tarjouksissa, laskutuksessa, resurssien suunnittelussa ja päivittäisten projektien hallinnassa. Urakointi+ -ohjelmistolla voi varmistaa, että kassavirta on tasainen ja että kaikki työ laskutetaan.
Henkilökunnan elämä helpottuu Urakointi+:n avulla: ei enää epäselviä tuntikirjauslappuja tai lisätyöraportteja. Kaikki tarvittavat toiminnot löytyvät Urakointi+ -ohjelmistosta. Riittää, kun on puhelin tai tabletti mukana.
Työnjohtajat saavat myös kaikki tarvittavat toiminnallisuudet ja tiedot samasta ohjelmistosta: voi maksaa palkkoja, seurata laskutusta, resurssien käyttöä, hyväksyntöjä ja projektinsuunnittelua. Urakointi+:sta saa yleiskuvan eri hankkeista ja projektien resurssointi onnistuu nopeasti ja helposti.
Integraation kuvaus
Urakointi+ ja Procountor toimivat yhdessä API-rajapinnan avulla.
- Urakointi+ muodostaa myyntilaskut ja ne siirtyvät automaattisesti Procountoriin. Rajapinta mahdollistaa nopeamman laskutuksen ja reaaliaikaisen tiedonsiirron projektinhallinnan ja taloushallinnon välillä. Tiedonsiirron automatisointi vähentää manuaalista tiedon syöttöä sekä minimoi inhimillisten virheiden muodostumista.
- Urakointi+ vie laskun liitteen (asennusraportti + mahdolliset kuvat) Procountoriin. Laskutusaineiston siirtyminen sähköisesti selkeyttää laskutusta sekä vähentää turhia epäselvistä laskuista johtuvia selvityksiä.
- Urakointi+ ja Procountor käyttävät yhteistä tuoterekisteriä. Tiedon syöttö yhteen paikkaan ja tiedot päivittyvät automaattisesti ohjelmistojen välillä.
- Urakointi+ noutaa projektille kohdistetut ostolaskut Procountorista katselua varten. Projektiin liittyvät kulut ovat helposti löydettävissä ja hahmotettavissa Urakointi+ -projektinhallinnan kautta.
- Ostolaskurivit voidaan automaattisesti käsitellä edelleenlaskutusta varten annetulla katekertoimella hinnoiteltuna. Tämä varmistaa, että muistetaan laskuttaa kaikki kulut ja huomioida kaikki projektiin liittyvät kulut.
- Asiakastiedot synkronoidaan Procountorin ja Urakointi+:n välillä. Asiakastietojen päivitys hoituu helposti.
Hinnoittelu
Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.
Hintaan ei sisälly Procountorin API maksua. Procountor-API:n hintaan voit tutustua täältä. Hintoihin lisätään ALV 25,5 %.