Hyppää sisältöön
Procountor Store - hero

Allteq

Yksi järjestelmä tilauksesta laskutukseen!

Ohjelmiston kuvaus

Allteq-toiminnanohjausjarjestelmä on liiketoiminnan apuna tehostamassa erityisesti liikkuvaa työtä tekeviä yrityksiä esimerkiksi kiinteistö- ja kodinkonehuoltoaloilla.

Toiminnanohjausjärjestelmä kulkee kätevästi mukanasi ja mahdollistaa reaaliaikaisen liikkuvan työn ohjauksen sekä tehtävien kirjaamisen työmaalta helposti ja nopeasti. Tämä mahdollistaa liiketoiminnan johtamisen laadukkaaseen ja kattavaan tietoon perustuen.

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on edelläkävijä paikkatiedon hyödyntämisessä. Paikkatiedon avulla työn resursointia voidaan optimoida keskittämällä liikkuvien työntekijöiden kohteet lähelle toisiaan vähentäen turhia ajoja ja vapauttaen aikaa muuhun työhön.

Allteq on helppokäyttöinen ja sisältää kaikki keskeiset ominaisuudet, joita yrityksen liiketoiminta tarvitsee toimiakseen tehokkaasti. Käyttöönotto ei edellytä isoja investointeja, ja järjestelmä on lisäksi liitettävissä helposti yrityksellä jo käytössä oleviin järjestelmiin.

Luotettavat raportit ja raportointi tukevat johtamistasi ja päätöksentekoa antaen ajantasaista tietoa yrityksen toiminnasta ja toiminnan eri osa-alueista esim. myynnin, henkilöstön ja varaston toiminnasta.

Muita toimialoja, joille Allteq-järjestelmä soveltuu hyvin ovat muun muassa ilmanvaihto- ja lämpöpumppuala, hallinnollinen ja tekninen isännöinti, lukko- ja turvatekniikka, tapahtumatuotanto.

Ominaisuudet

Tilannekeskus

Tilannekeskus mahdollistaa ajantasaisen kokonaiskuvan ja tiedon saamisen ja mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Tehtävät, aikataulut, tekijät ja niiden hallinnointi on yksinkertaista.

Tilausten ja sopimusten hallinta

Sopimusten hallinta ja laskutus on helppoa eikä toistuviin tehtäviin kulu turhaa aikaa. Lisäksi sinun on mahdollista seurata sopimuskohtaista katetta. Tilauksen tehtävät jaetaan työntekijöille, kuitataan tehdyksi ja hyväksytään lasku lähetettäväksi asiakkaalle.

Varastohallinta

Saldonhallinta, varastotäydennykset ja inventaariot sujuvat organisoidusti ja reaaliaikaisesti – myös usean varastopaikan osalta.

Järjestelmän tuotepankki- ja hinnastotoimintojen avulla virheiden määrä vähenee ja tarjousten sekä tilausten tekeminen helpottuu.

Laite- ja kohderekisterit ja määräaikaistehtävät

Laitteiden koko elinkaaren tiedot tyyppi-, yksilöinti- ja kokoonpanotiedot ja huoltotapahtumat helpottavat huoltokäyntien ennakoivaa suunnittelua. Kohderekisteriin voidaan kirjata kaikki huoltoon tai ylläpitoon liittyvät kohteet ja niiden tiedot. Mikäli kohde tarvitsee huoltoa säännöllisin väliajoin, voidaan kohderekisteriin kirjatuille kohteille asettaa määräaikaistehtäviä.

Työajan seuranta

Työajan ja kilometrien seuranta sekä muut kirjaukset on tehty helpoksi, työajanseuranta onnistuu paikasta ja tilanteesta riippumatta aina yhtä helposti.

Asiakasviestintä

Allteq Chat kerää työtehtäviin liittyvät keskustelut, kuvat ja videot helposti yhteen paikkaan, oikeiden ihmisten saataville.

Asiakasviestintä tehostuu tekstiviestein välitettävien tilannetiedotusten avulla.

Procountor + Allteq

Myyntilaskut muodostetaan Allteq-järjestelmässä, josta laskutusaineisto siirtyy automaattisesti API-integraation kautta Procountor-taloushallintojärjestelmään. Myyntilaskujen lähetys ja myyntireskontran hallinnointi tapahtuvat Procountorissa. Vastaavasti ostolaskut vastaanotetaan ja maksetaan Procountorissa. Ostolaskujen kierrätys ja hyväksyntä tapahtuvat myös Procountorissa.

Oletko jo Allteqin käyttäjä?

Allteqin ja Procountorin välinen rajapinta on toteutettu API:lla ja käyttöönotto tapahtuu seuraavasti:

  1. Kirjaudu Procountoriin
  2. Salli laskutettavien rajapintojen käyttö Procountorissa (Hallinta > Yrityksen tiedot > Käyttöasetukset > Integraatioasetukset > Salli laskutettavien rajapintojen käyttö)
  3. Lisää Procountorissa uusi käyttäjä API:a varten
  4. Siirry osoitteeseen: https://sovellus.allteq.fi/sivut/procountor.aspx ja syötä kohdassa 3 luotu käyttäjätunnus ja salasana.

Yksityiskohtaisemmat käyttöönotto-ohjeet saat Allteqin asiakaspalvelusta: allteq@allteq.fi

Hinnoittelu

Alkaen 250 € / kk

Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.

Hinta ei sisällä Procountor-API:n hintaa, Procountorin hinnastoon voit tutustua täältä.

Integraatio

Integraatio tarkoittaa, että ohjelmisto on yhdistettävissä Procountoriin tietojen siirtämiseksi. Ratkaisuissa, joissa on integraatio-merkintä, integraatio on toteutettu modernilla API-rajapinnalla, joka mahdollistaa ohjelmistojen välisen keskustelun reaaliaikaisesti.

Allteq

Toimiala:

Kiinteistöala, Rakentaminen ja asennustyöt


Ratkaisualue:

Toiminnanohjaus


Toimittaja:

Allteq


Kumppanin tuki:
Hinta:

Alkaen 250 € / kk

Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.

Hinta ei sisällä Procountor-API:n hintaa, Procountorin hinnastoon voit tutustua täältä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä:*

Search