Ohjelmiston kuvaus
CRM-servicellä voit hallita kaikkia asiakkaan kontaktointipisteitä myyntiputken hallinnan, helpdesk-ominaisuuksien, laskutuksen, viestintätyökalujen sekä monien muiden ominaisuuksien avulla. Ohjelmistossa voit automatisoida tärkeimmät toimintamallit ja hahmottaa kokonaistilanteen monipuolisten raportointinäkymien avulla.
SaaS-malli (Software as a Service eli pilvipohjainen ohjelmisto) mahdollistaa palvelun nopean käyttöönoton ja CRM-service Oy:n ketterien projektimenetelmien ansiosta CRM:n käytön voit aloittaa välittömästi. Kaikki data säilytetään turvallisesti CRM-service Oy:n datakeskuksissa. Järjestelmä kasvaa asiakkaan tarpeiden mukaan.
CRM-service on laajasti käytössä eri toimialoilla B2B- ja B2C-yrityksissä.
Järjestöille ja liitoille CRM-service tuo työvälineitä niin jäsenrekisteriin kuin jäsenille tarjoittuihin palveluihin, kuten jäsenportaalin ja Contact Center-ratkaisut.
Ominaisuudet
Asiakkuuden hallintajärjestelmä
Tehokkaat työkalut asiakkaiden ja myyntiputken hallintaa. Kun kaikki asiakastiedot ovat saatavilla yhdessä paikassa ja milloin tahansa, tietoja voidaan helposti käyttää parempaan asiakaspalveluun, kohdennettuun myyntiin ja raportointiin sekä liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen.
Jäsenyyksien hallinta
Jäsenrekisteri, neuvontapalvelut, jäsenhankinta, jäsenportaali, koulutukset ja tapahtumat ja jäsenlaskutus yhdessä paikassa. CRM-service tarjoaa yhden järjestelmän ratkaisun, joka on suunniteltu vastaamaan erityisesti henkilöjärjestöjen, toimialaliittojen, säätiöiden ja muiden jäsenpohjaisten organisaatioiden tarpeisiin.
Procountor + CRM-service
CRM-service on yhteiskäyttöinen Procountorin kanssa rajapintojen avulla.
Laskutiedot saadaan siirrettyä automaattisesti CRM-servicestä Procountoriin API-rajapinnan avulla. Laskutietojen mukana siirtyvät kaikki tarvittavat asiakastiedot, tuotetiedot sekä muut halutut laskun yksityiskohdat: kirjanpitotilit sekä dimensiot esimerkiksi kustannuspaikkatieto. Siirrettäviä kenttiä voidaan räätälöidä järjestelmäkohtaisesti.
Laskun siirtyessä tulee selkeät paluusanomat, joista käy ilmi onko lasku siirretty innostuneesti vai onko laskulla puutteellisia tietoja, jotka täytyy täydentää. Näin ei kirjanpitoon päädy vääriä ja jälkikäteen korjattavia laskuja. Kun asiakas on maksanut laskut, tieto maksusta siirtyy CRM-serviceen (API rajapinta). Kirjaamalla laskut CRM:ssä pystyy pitämään kaiken asiakashallintaan liittyvän tiedyn yhdessä paikassa.
Oletko jo CRM-servicen käyttäjä?
Mikäli tarvitset apua integraation käyttöönottamisen kanssa, voit olla yhteydessä CRM-servicen tukeen. Integraation aktivoimiselle Procountoriin löydät ohjeet tältä sivulta.
Hinnoittelu
Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.
Hinta ei sisällä Procountor-API:n hintaa, Procountorin hinnastoon voit tutustua täältä.