Ohjelmiston kuvaus
Myynnin CRM:llä teet tarjousten tekemisen, myynnin aktiviteetit ja ennustamisen, myyjien tavoitteet ja tiimi- ja loppuasiakasviestinnän yhdessä kokonaisuudessa. Lisäosilla voidaan lisätä ominaisuuksia työajankirjaukseen, laskutukseen ja kululaskujen hallintaan.
Projektinhallintaversio on tarkoitettu projektityön ammattilaisille projektien kustannuslaskelman tekemiseen, henkilöiden ja tuotenimikkeiden resursointiin, sekä työajankirjauksen, tehtävien, laskutuksen ja tiimi- ja asiakasviestinnän hallintaan yhdessä järjestelmässä.
ERP-ohjelmistossa on kaikki Sales CRM- ja Project Management-versioiden toiminnallisuudet (saatavilla olevat lisäosat mukaan lukien) yhdessä toimivassa kokonaisuudessa aina yrityksen koko liiketoiminnan hallinnasta ostolaskujen kierrätykseen asti.
Ohjelmiston käytöstä saatavat hyödyt
PSA-ohjelmistokokonaisuuden kaikki versiot voidaan yhdistää helposti Procountor taloushallinto-ohjelmaan, jonka avulla yrityksen myynti, projektihallinta tai koko toiminnanohjaus yhdistyy sujuvasti yrityksen kirjanpitoon, säästäen paljon aikaa ja helpottaen yrityksen koko liiketoiminnan hallintaa.
PSA-ohjelmisto on kattava, moderni, helppokäyttöinen ja toteutettu uusimmilla ohjelmistoteknologioilla, joiden avulla käyttäjäystävällisyys on viritetty huippuunsa. Taimerin asiakkaat sanovatkin, että Taimerin käyttö säästää aikaa ja rahaa, sekä kannustaa henkilöitä käyttämään ohjelmistoa, joka toimii kokonaisvaltaisesti myös eri mobiililaitteilla.
Ominaisuudet
Myynti ja CRM
Projektien hallinta
Resursointi
Työajanseuranta
Procountor + Heeros PSA
Miten integraatio toimii käytännössä?
Rajapinta mahdollistaa myyntilaskujen lähetyksen PSA:sta Procountoriin. Ostolaskut voidaan vastaanottaa ja kierrättää Procountorissa tai PSA:ssa, PSA:sta ne siirretään lopulta Procountoriin. Myös kulu- ja matkalaskut luodaan helposti Procountorissa tai PSA:ssa, PSA:sta ne siirretään rajapinnan kautta Procountoriin. Tiedot siirtyvät napin painalluksella rajapinnan kautta Procountoriin kirjanpitoaineistoa varten.
Mitä tietoa ohjelmistojen välillä liikkuu?
Rajapinnan avulla siirtyy asiakastiedot, myynti- ja ostolaskut, myyntitilit, kustannuspaikat, tuoterekisterissä olevat tuotteet ja samoin tositteet, kuten esimerkiksi kuitit.
Integraation käytön hyödyt
Integraatio tuo asiakkaalle mahdollisuuden hoitaa liiketoimintaansa niin myynnin, projektinhallinnan, asiakaskommunikoinnin, kulujen ja laskutuksen hallinnan osalta PSA:ssa ja kirjanpitoon liittyvät asiat Procountorissa. Näin ollen koko yrityksen liiketoiminnan hallinnan ja taloushallinnan prosessit toimivat saumattomasti yhdessä kokonaisuudessa säästäen aikaa, rahaa ja luoden sujuvan käyttökokemuksen yrityksen arkeen.
Miten integraation saa käyttöön
- Valitse tai luo Procountor ympäristöösi käyttäjätunnus (API-käyttäjä) , johon integraatio liitetään.
- Varmista, että käyttäjälle on Prcountorissa asetettu integraatiossa tarvittavat käyttöoikeudet, Procountorin käyttöoikeudet myyntilaskuihin ja ostolaskuihin (tarpeen mukaan). Käyttäjän rooliksi voi asettaa roolin “Myynti”.
- Kytke Taimer Procountoriin Taimerin asetuksissa integraatioiden alta ja klikkaa Procountorin logon alla olevaa aktivointipainiketta. Aktivointipainike ohjaa Procountorin kirjautumissivulle. Kirjaudu Procountoriin vaiheessa yksi luodulla API-käyttäjätunnuksella ja rajapinta on sen jälkeen valmis käytettäväksi.
Työajanseurantatietojen siirtäminen Procountoriin
PSA:ssa voidaan seurata työntekijän työaikaa sisäänrakennetulla ajanseurannalla. Tuntitiedot saadaan siirrettyä palkanlaskentaa varten Procountoriin siirtotiedoston avulla. PSA:sta saadaan tiedosto, joka on sellaisenaan, ilman muokkausta, sisään luettavissa helposti Procountoriin.