Kumppanin tuki:
Oletko jo Hubspotin käyttäjä?
Kokonaisratkaisun saat käyttöösi olemalla yhteydessä kumppaniin.
Procountor-APIn käyttöönoton ohjeet löydät täältä.
HubSpot on alusta, joka yhdistää markkinointi-, myynti- ja palvelutyökalut yhtenäiseen CRM-tietokantaan. Accountor Finagon yhteistyökumppanin Flashnoden toteuttama vakioitu nopeasti käyttönotettava integraatio HubSpotin ja Procountor ohjelmiston välille.
HubSpot on alusta, joka yhdistää markkinointi-, myynti- ja palvelutyökalut yhtenäiseen CRM-tietokantaan. HubSpotin palveluista suosituin on heidän CRM-järjestelmä, joka auttaa yrityksiä pysymään ajantasalla asiakkuuksissa, myynneissä ja liiketoimintatavoitteiden saavuttamisessa. HubSpotCRM on mahdollista yhdistää muihin ohjelmistoihin, jolloin erilaiset tiedonsiirrot siirtyvät automaation avulla ja turhat tiedonsiirtoihin liittyvät rutiinitehtävät jäävät pois.
Asiakkuudenhallinta on helpompaa, edullisempaa ja tärkeämpää kuin koskaan aikaisemmin. Nykyteknologian mahdollistamat pilvipohjaiset CRM-järjestelmät takaavat sen, että järjestelmään päästään käsiksi mistä tahansa ja milloin tahansa – jopa mobiililaitteilla.
Sähköpostimarkkinointityökalu ja digimarkkinointityökalu, jonka avulla voi luoda ja seurata maksetun digimainonnan kampanjoita kaikissa suosituimmissa sosiaalisen median kanavissa sekä Googlessa.
Sähköpostit, puhelut, tapaamiset ja liitetiedostot (esim. tarjoukset) saadaan siirtymään automaattisesti järjestelmään.
Tiketöintityökalu ja asiakaspalautteiden kerääminen.
Verkkosivujen ja sisältöjen hallinta.
Yhteistyökumppanimme Flashnode hoitaa integraatiot aina suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja ylläpitoon. Palvelussa on kiinteä kuukausimaksu – ei siis yllättäviä piilokuluja!
Flashnode on tuottanut yli 1000 integraatiota vuosien varrella ja tällä hetkellä yrityksen palveluita käyttää yli 300 suomalaista yritystä.
Flashnoden toteuttamassa Hubspot-Procountor -liittymässä tiedonsiirto on räätälöitävissä aina myös asiakaskohtaisesti.
Flashnoden avulla:
● Tilausten/diilien nopeampi käsittely – tilaukset/diilit siirtyvät automaattisesti taloushallintoon laskutettavaksi.
● Ajan säästö – uusien asiakkaiden tiedot siirtyvät välittömästi ohjelmistosta toiseen.
● Rutiininomaisten tehtävien automatisointi – manuaalisten virheiden määrät vähenevät, kun automaatio suorittaa tiedonsiirrot.
Hintaan ei sisälly Procountorin API-maksua eikä HubSpotin ohjelmistokustannuksia. Procountor-APIn hintaan voit tutustua täällä.