Ohjelmiston kuvaus
Jobi tekee selvää yrityksesi arjesta. Kun projektien hallinta, tuntikirjaukset ja laskutus ovat kunnossa, töistä tulee tuloksia. Jobi jeesaa yritystäsi näissä kaikessa ja paljon muussakin, sillä se on 100 % kotimainen ja kattava työkalu yrityksen toiminnan ohjaukseen.
Jobi työnohjaussovellus® kulkee työntekijöidesi taskussa – kännykässä. Kaikki tarvittavat tiedot ovat heti saatavilla ja kirjaukset onnistuvat parilla klikkauksella. Voit käyttää Jobia myös tabletilla ja tietokoneella, joten hallinnolliset hommat onnistuvat mukavasti myös toimistopöydän ääressä.
Jobi saa asiakkailtaan paljon kiitosta sen selkeydestä ja helppokäyttöisyydestä. Jobilla kaiken tekemisen lähtökohtana onkin: ”Sen pitää olla helppo käyttää!”
Varaa Jobin esittely, niin näet, miten Jobi voisi jeesata teidän yritystänne!
Mitä hyötyä on Jobin käytöstä?
- Säästät aikaa ja hermoja hallinnointitöistä. Näkemiin paperilappujen kanssa kikkailu!
- Saat ajantasaista tietoa työprojektien etenemisestä ja kannattavuudesta.
- Voitte tienata lisää, kun kaikki tarvikkeet ja lisätyöt ovat tulevat talteen ja laskutettua.
- Teet laskut parilla klikkauksella ja siirrät ne Procountoriin automaattisesti. Mukana halutessanne myös laskurahoitus – rahat kassaan jopa päivässä.
- Yrityksenne tärkeät tiedot pysyvät tallessa, turvattuna ja saatavilla.
- Antaa ammattimaisen kuvan yrityksestänne asiakkaille ja muille kumppaneille.
Kenelle Jobi sopii?
Jobi on kehitetty erityisesti yrityksille, joiden työntekijät työskentelevät kentällä, työmailla, tuotantotiloissa, liikenteessä ja asiakasprojektien parissa. Jobi toimii siis laajasti eri aloilla, esimerkiksi: rakennusala, maanrakennus, siivous, kiinteistöhuolto, puusepänteollisuus, suunnittelutoimistot, asennus- ja huoltotoiminta ja kuljetusliikkeet. Jobista hyötyvät kaiken kokoiset yritykset aina yksityisyrittäjistä isoihin yrityksiin asti.
Ominaisuudet
Työaikakirjaukset ja raportit
Projektien hallinta ja kannattavuuden seuranta
Työtehtävien aikataulutus ja jakaminen työntekijöille
Tarjousten hallinta
Laskutus ja laskurahoitus
Asiakas- ja tuoterekisterit
Integraation kuvaus
Myyntilaskut luodaan Jobissa parilla klikkauksella ja ne voi siirtää Procountoriin automaattisesti integraation avulla. Myyntireskontraa ja ostolaskuja hallitaan Procountorissa.
Jobiin merkityt työtunnit saa siirrettyä Procountoriin palkanlaskentaa varten CSV-tiedostolla. Jobista saa tiedoston, joka on sellaisenaan ilman manuaalista muokkausta siirrettävissä Procountoriin.
Integraation saa käyttöön olemalla yhteydessä Jobin asiakaspalveluun ja he auttavat eteenpäin.
Hinnoittelu
Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.
Hintaan ei sisälly Procountorin API maksua. Procountor-API:n hintaan voit tutustua täältä. Hintoihin lisätään ALV 25,5 %.