Kumppanin tuki:
Oletko jo Severan käyttäjä?
Käyttöönotto tilataan Accountor Finagon -liittymät asiakaspalvelusta (liittymat@procountor.com) ja Severan puolelta ottamalla yhteyttä kumppaniin.
Severa on asiantuntijayritysten asiakas- ja projektinhallintajärjestelmä. Severassa voi hoitaa myynnin, resursoinnin, tehtävienhallinnan, työajanseurannan sekä laskutuksen.
Severa on asiantuntijayrityksille suunniteltu asiakas- ja projektinhallintajärjestelmä, jossa hallitaan kaikki asiakkuuksiin liittyvät tiedot yhdessä paikassa aina myynnistä laskutukseen. Severa auttaa lisäämään työn tehokkuutta, kannattavuutta ja läpinäkyvyyttä.
Severan monipuoliset CRM-ominaisuudet varmistavat sujuvan myynnin sekä ajantasaiset asiakastiedot. Tehtävienhallinta, kalenterit, myynnin seuranta ja ennustaminen helpottavat niin myyjän kuin asiantuntijoidenkin arkea.
Kattavan työajanseurannan ansiosta tunnit voi kirjata joustavasti ajasta ja paikasta riippumatta myös mobiilisti. Tunnit kohdentuvat suoraan projekteille ja kateseuranta on näin aina ajan tasalla.
Severassa voit resursoida asiantuntijat projekteille ja seurata tarkasti projektin etenemistä ja mitata onnistumista. Projektien laskuttaminen on helppoa riippumatta laskutusperusteista. Severaa käyttää jo yli 1000 asiakasta ja tuotetta on mahdollista testata veloituksetta 30 päivän ajan.
Severa sopii asiantuntija- ja projektiyrityksille, kuten IT- ja ohjelmistotaloille, mainos- ja viestintätoimistoille ja insinööritoimistoille.
Operatiivinen toiminta yhdessä järjestelmässä.
Seuraa myyntiputkea ja yksittäisiä caseja reaaliajassa. Hinnoittele myytävät projektit oikein tarjoustyökalulla, joka hyödyntää aikaisempien projektien työmääriä, katteita, resursointia ja aikatauluja.
Yksityiskohtainen kokonaiskuva projekteista: vaiheet, aikataulu, asiakastiedot ja avainluvut ja tiedät mitä tehdä seuraavaksi.
Suunnittele ja hallinnoi omaa työtä henkilökohtaisen tehtävänhallinnan, kalenterin ja kanban-näkymän avulla. Johda omaa ajankäyttöä kellottamalla työaikaa ja seuraamalla laskutettavien tuntien määrää.
Severa kokoaa tunnit, kulut ja matkat automaattisesti projektille, josta ne on helppo laskuttaa. Laskuta toistuvat maksuerät automaattisesti. Luo ja hallitse erilaisia hinnastoja asiakas- ja projektikohtaisesti.
Severa – Procountor -liittymän avulla myyntilaskut voidaan siirtää vaivattomasti Severasta Procountoriin. Myyntilaskujen mukana siirtyvät asiakastiedot, tuoterekisteri sekä myyntireskontra. Severasta voidaan myös siirtää matkakulut sekä matkalaskut Procountoriin. Projektit siirretään Procountoriin lataamalla dimensioaineisto Severasta Procountoriin, jonka jälkeen projektidimensio siirtyy myös myyntilaskun mukana. Ostolaskut on mahdollista siirtää Procountorista Severan projekteille kuluiksi ja jälleenlaskutusta varten.
Yhdistämällä Severan Procountoriin saa vaivattomasti siirrettyä tiedot toiminnanohjauksesta taloushallintoon.
Integraation kytkentä onnistuu olemalla yhteyksissä Accountor Finagon tai Severan asiakastukeen, josta liittymä aktivoidaan päälle yhteistyöllä.