Hyppää sisältöön
Procountor Store - hero

Severa

Severa on asiantuntijayritysten asiakas- ja projektinhallintajärjestelmä. Severassa voi hoitaa myynnin, resursoinnin, tehtävienhallinnan, työajanseurannan sekä laskutuksen.

Ohjelmiston kuvaus

Severa on asiantuntijayrityksille suunniteltu asiakas- ja projektinhallintajärjestelmä, jossa hallitaan kaikki asiakkuuksiin liittyvät tiedot yhdessä paikassa aina myynnistä laskutukseen. Severa auttaa lisäämään työn tehokkuutta, kannattavuutta ja läpinäkyvyyttä.

Severan monipuoliset CRM-ominaisuudet varmistavat sujuvan myynnin sekä ajantasaiset asiakastiedot. Tehtävienhallinta, kalenterit, myynnin seuranta ja ennustaminen helpottavat niin myyjän kuin asiantuntijoidenkin arkea.

Kattavan työajanseurannan ansiosta tunnit voi kirjata joustavasti ajasta ja paikasta riippumatta myös mobiilisti. Tunnit kohdentuvat suoraan projekteille ja kateseuranta on näin aina ajan tasalla.

Severassa voit resursoida asiantuntijat projekteille ja seurata tarkasti projektin etenemistä ja mitata onnistumista. Projektien laskuttaminen on helppoa riippumatta laskutusperusteista. Severaa käyttää jo yli 1000 asiakasta ja tuotetta on mahdollista testata veloituksetta 30 päivän ajan.

Severa sopii asiantuntija- ja projektiyrityksille, kuten IT- ja ohjelmistotaloille, mainos- ja viestintätoimistoille ja insinööritoimistoille.

Ominaisuudet

Operatiivinen toiminta yhdessä järjestelmässä.

Myynti & CRM

Seuraa myyntiputkea ja yksittäisiä caseja reaaliajassa. Hinnoittele myytävät projektit oikein tarjoustyökalulla, joka hyödyntää aikaisempien projektien työmääriä, katteita, resursointia ja aikatauluja.

Projektinhallinta

Yksityiskohtainen kokonaiskuva projekteista: vaiheet, aikataulu, asiakastiedot ja avainluvut ja tiedät mitä tehdä seuraavaksi.

Työajanhallinta & Resursointi

Suunnittele ja hallinnoi omaa työtä henkilökohtaisen tehtävänhallinnan, kalenterin ja kanban-näkymän avulla. Johda omaa ajankäyttöä kellottamalla työaikaa ja seuraamalla laskutettavien tuntien määrää.

Laskutus

Severa kokoaa tunnit, kulut ja matkat automaattisesti projektille, josta ne on helppo laskuttaa. Laskuta toistuvat maksuerät automaattisesti. Luo ja hallitse erilaisia hinnastoja asiakas- ja projektikohtaisesti.

Procountor + Severa

Severa – Procountor -liittymän avulla myyntilaskut voidaan siirtää vaivattomasti Severasta Procountoriin. Myyntilaskujen mukana siirtyvät asiakastiedot, tuoterekisteri sekä myyntireskontra. Severasta voidaan myös siirtää matkakulut sekä matkalaskut Procountoriin. Projektit siirretään Procountoriin lataamalla dimensioaineisto Severasta Procountoriin, jonka jälkeen projektidimensio siirtyy myös myyntilaskun mukana. Ostolaskut on mahdollista siirtää Procountorista Severan projekteille kuluiksi ja jälleenlaskutusta varten.

Yhdistämällä Severan Procountoriin saa vaivattomasti siirrettyä tiedot toiminnanohjauksesta taloushallintoon.

Integraation kytkentä onnistuu olemalla yhteyksissä Accountor Finagon tai Severan asiakastukeen, josta liittymä aktivoidaan päälle yhteistyöllä.

Hinnoittelu

Alkaen 25 € / kk peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille.

Tutustu Severan tarkempaan hinnastoon täällä. Hintaan ei sisälly Procountorin Automaattisiirtoliittymän -maksua. Automaattisiirtoliittymän hintaan voit tutustua täällä.

Severa


Ratkaisualue:

Toimittaja:

Visma Software


Kumppanin tuki:
Oletko jo Severan käyttäjä?

Käyttöönotto tilataan  Accountor Finagon -liittymät asiakaspalvelusta (liittymat@procountor.com) ja Severan puolelta ottamalla yhteyttä kumppaniin.

Hinta:

Alkaen 25 € / kk peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille.

Tutustu Severan tarkempaan hinnastoon täällä. Hintaan ei sisälly Procountorin Automaattisiirtoliittymän -maksua. Automaattisiirtoliittymän hintaan voit tutustua täällä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Haluan yhteydenoton:*

Hae tuotteita verkkosivuilta

Kirjaudu

Search