Finadeck

Ohjelmiston kuvaus

Finadeck Light on suunniteltu yrityksen taloutta ja päivittäistä liiketoimintaa koskevan datan yhdistämiseen ja tunnuslukujen sekä kassavirran visuaaliseen raportointiin. Light sisältää muun muassa monipuoliset työkalut omien tunnuslukujen ja raporttien rakentamiseen sekä helposti muokattavat dashboardit yrityksen sekä sen laskentakohteiden keskitettyyn seurantaan.

Mikäli tunnuksesi on liitetty useampaan yritykseen Finadeckissa, saat käyttöösi automaattisesti myös Omat yritykseni -dashboardin, joka on suunniteltu franchising ketjun, yritysryppään ja konsernin yritysten keskitettyyn seurantaan.

Finadeck Basic on suunniteltu helpottamaan yritystä myös budjetoinnissa, investointien suunnittelussa, rahoitusrakenteen- ja kassanhallinnassa sekä rahoituksen haussa. Taseen investointi- ja divestointisuunnitelmien työkalut sekä poisto- ja lainalaskurit mahdollistavat sen, että kassavirtalaskelma saadaan tehtyä kätevästi myös tulevaisuutta koskien sekä sen, että budjetoitu tase täsmää aina.

Finadeck Professional sisältää yllä mainittujen toiminnallisuuksien lisäksi työkalut myös yrityksen käyttöomaisuuden hallintaan sekä jyvitys- ja vyörytyssääntöjen rakentamiseen.

Tilitoimiston Dashboardista tilitoimisto voi seurata helposti Finadeckia käyttävien asiakasyritysten taloudellisen tilan kehittymistä sekä porautua auttamaan asiakasyrityksiä muun muassa raportoinnissa, budjetoinnissa, investointien suunnittelussa ja rahoitusrakenteen suunnittelussa.

 

”Finadeck tarjoaa erinomaisen työkalun konserniraportoinnin toteuttamiseen. Omat raportit ja itse lisättävät tunnusluvut mahdollistavat räätälöidyn ratkaisun, joka palvelee haastaviakin raportointi- ja seurantatarpeita. Käyttöliittymä on helppokäyttöinen ja selkeä, ja kaikkiin kysymyksiin saa aina nopeasti vastauksen. Suosittelen!” 

Mari Ala-Sorvari, Group Controller, Netum

 

”Finadeck literally solved the basic reporting problem: how to automate monthly reports and KPIs fast and efficiently, and reduce the cost structure while doing that.

The launch was comfortable and took only couple hours until final implementation. In the process we even ended up creating new useful metrics for a fast-growing tech company. Getting the reports in the email automatically saves valuable working hours and the price of Finadeck is so competitive that in addition to getting better reporting than ever before the company will save money.”

Topi Susila, Head of Finance, Kuori Oy

Integraation kuvaus

Finadeck-Procountor integraation saa käyttöön olemalla yhteydessä Finadeckiin. Integraation käyttöönotto tapahtuu muutamassa minuutissa, jonka jälkeen automatisoitu tiedonsiirto huolehtii kerran vuorokaudessa yön yli ajona siitä, että tieto Finadeckissa on ajan tasalla.

Procountorista Finadeckiin siirtyvät automatisoidusti tilikaudet, tilikartta, dimensiot, kirjanpidon tositteet, myyntilaskut, ostolaskut, suoritukset, asiakkaat, toimittajat ja tuotteet.

Finadeck tukee yritys-, yhdistys- ja kiinteistökirjurin tilikarttoja.

Integraatiot

API CSV

Kysy lisää tietoa!

040 829 9426

saku.pollanen@finadeck.fi

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä ohjelmistokumppaniin

Toivon yhteydenottoa *: