Hyppää sisältöön

Solteq Commerce Cloud

Solteq Commerce Cloud on moderni ja monikanavainen digitaalisen kaupankäynnin ratkaisu, joka käy monentyyppisten kaupan alan yritysten ja ravintoloiden käyttöön.

    Ohjelmiston kuvaus

    Solteq Commerce Cloud on myyntijärjestelmä, joka soveltuu useille eri toimialoille aina perinteisestä kaupan alan kivijalkamyymälästä ravintoloihin tai vaikkapa laskettelukeskuksista huvipuistoihin ja tapahtumiin. Ratkaisu mahdollistaa monikanavaisen liiketoiminnan eli esimerkiksi perinteisen myymälän, itsepalvelukassojen / -myyntipisteiden ja verkkokaupan yhdistämisen helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Kokonaisuuteen sisältyy ketterä toiminnanohjausjärjestelmä, tuotetiedon hallinta, verkkokauppasovellus sekä toiminnot itsepalvelukioskeihin ja kontaktittomaan asiointiin.

    Ominaisuudet

    Solteq Commerce Cloud -kassajärjestelmä kattaa modernin kaupankäynnin kaikki osa-alueet.

    Kassajärjestelmä / kassatoiminnot, perinteinen kassa, itsepalvelukioski tai itsepalvelukassa ja mobiilikassa.

    Myynnin, tilausten ja toimitusten seuranta ja tuotetiedon ja varastonhallinta.

    Hinnoittelu ja lahjakorttien käsittely.

    Raportointi ja analytiikka.

    Kevyt sisäinen verkkokauppa ja integraatioalusta ja valmiit kumppanuudet WooCommerce, Magento, Lippu.fi.

    Reseptiikka.

    Asiakaskokemuksia

    ”Nopea reagointi, oikeaa ja ajantasaista tietoa, pystyy reagoimaa asioihin nopeastikin, myynti per tehty työtunti, sesonki herkkä ala, jopa kellon aika kohtaisesti oikea määrä työntekijöitä oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Solteq-Procountor integraatio on suoraviivaistanut ja helpottanut kirjanpitäjän työtä ja säästänyt aikaa tosi paljon”.

    Marika Suokko, Service Manager, Juustoportti Oy

    Procountor + Solteq Commerce Cloud

    Solteq Commerce Cloud ja Procountor toimivat yhdessä API-integraation avulla. Solteq Commerce Cloudista siirtyvät Procountoriin sekä kirjanpitotositteet että kassajärjestelmässä tehdyt myyntilaskut.

    Solteq Commerce Cloudista automaattisesti kirjanpitoon siirtyvät myynnit eri tileittäin ja alv-kannoittain, maksutavoittain eri tileille ja kustannuspaikoittain halutulla aikavälillä (muistio).

    Myyntilaskut siirtyvät laskuittain. Laskujen kirjanpito kirjataan esim. tilimyyntiin, koska kirjanpitoyhteenveto sisältää myös laskujen kirjanpidot eriteltynä.

    Käyttöönotossa Solteqiin perustetaan tarvittavat kirjanpidon tilit ja dimensioinnit.

    Integraatio kytketään päälle Solteqin toimesta, asiakkaan pitää ainoastaan luoda API-avaimet ja toimittaa ne Solteqille.

    Suosittu

    Integraatio

    Integraatio tarkoittaa, että ohjelmisto on yhdistettävissä Procountoriin tietojen siirtämiseksi. Ratkaisuissa, joissa on integraatio-merkintä, integraatio on toteutettu modernilla API-rajapinnalla, joka mahdollistaa ohjelmistojen välisen keskustelun reaaliaikaisesti.

    Solteq Commerce Cloud



    Toimittaja:

    Solteq Oyj


    Kumppanin tuki:
    Oletko jo Solteq Commerce Cloudin käyttäjä?

    Kokonaisratkaisun saat käyttöösi olemalla yhteydessä Solteqiin.

    Procountor-APIn käyttöönoton ohjeet löydät täältä.

    Hinta:

    Palvelun hintaa voi tiedustella kumppanilta.

    Hinta ei sisällä Procountor-APIn hintaa, Procountorin hinnastoon voit tutustua täällä.

    Jätä yhteydenottopyyntö

    Haluan yhteydenoton:*

    Hae tuotteita verkkosivuilta

    Kirjaudu

    Search