Mainderilla hoituvat kaikki isännöitsijän tehtävät asiakaspalvelusta laskutukseen ja palvelupyyntöjen hallinnoinnista tiedottamiseen.
Procountor-integraation ansiosta ostolaskujen hyväksyntä hoituu kätevästi Mainderissa ja myyntilaskut muodostuvat automaattisesti palvelusopimusten ja varausten mukaisesti. Mainder mahdollistaa myös verkkomaksut asukkaille.
Ohjelmisto on moderni ja siinä on panostettu erityisesti helppoon ja miellyttävään käyttöliittymään.
Monikielisyys (FI ja EN, pian myös SV) auttaa palvelemaan yhä monimuotoisempaa asukkaiden ja työntekijöiden joukkoa.
Isännöitsijä voi tarjota omistajille ja asukkaille kätevän asukassovelluksen, jolla voi muun muassa varata ja maksaa palveluita kuten saunavuoroja, tehdä palvelupyyntöjä ja seurata tiedotusta.
Huoltokumppaneille on oma sovelluksensa, jonka avulla huoltokalenterit ja palvelupyynnöt hoituvat ajoissa ja kaikki ketjun osapuolet voivat seurata reaaliajassa huollon etenemistä.
Mainderin avulla isännöitsijät ja kiinteistöjen omistajat johtavat kiinteistöjä tehokkaammin, vähentävät turhia työvaiheita, edistävät kommunikaatiota, seuraavat asioita reaaliajassa ja siten parantavat kustannustehokkuuttaan.
Haluatko kuulla lisää? Katso webinaaritallenne Mainderilla tehokkuutta isännöitsijöiden ja kiinteistönomistajien arkeen