Ohjelmiston kuvaus
Tehden on sataprosenttisen kotimainen kaupan ja liikunta-alan tarpeisiin suunniteltu helppokäyttöinen kassa-, ajanvaraus- ja toiminnanohjausjärjestelmä.
Tehden on kustannustehokas toiminnanohjausratkaisu ja Tehden ohjaa aidosti käyttäjäänsä.
Tehdenillä varmistat ketterän ja tehokkaan myynnin ja varastot pysyvät ajantasalla.
Tehdenin toiminnanohjausjärjestelmä kaupan alalle sisältää kaiken mitä tarvitset tehokkaaseen liiketoimintaan: kassajärjestelmä, tuote- ja varastonhallinta, asiakasrekisteri, laskutus, osto- ja myyntitilausjärjestelmä, myyntitilauksen ja ajanvarauksen yhdistäminen sekä monipuoliset raportointimahdollisuudet.
Voit yhdistää Tehdenin verkkokauppa-alustoihin sekä siitä löytyy valmiit integraatiot kaikkiin keskeisimpiin tavarankuljetuspalveluihin, jolloin tuotteiden myynti- ja lähetysprosessin voit hoitaa yhdessä järjestelmässä ja kaikki lähetysasiakirjat saat tulostettua yhdellä kertaa.
Saat henkilökohtaisen suomenkielisen tukipalvelun. Ammattitaitoinen asiakaspalvelu varmistaa sujuvan käyttökokemuksen tilanteessa kuin tilanteessa.
Järjestelmä kasvaa ja skaalautuu yrityksen koon ja tarpeiden mukaisesti, tällä hetkellä jo yli 700 eri kokoista yritystä käyttää Tehdeniä yrityksen ydintoimintoihin.
Tehden sopii kaikenkokoisille kaupan, liikunnan ja palvelualan yrityksille.
Ominaisuudet
Varastonhallinta
Varastonhallintaohjelman avulla varastotilanne päivittyy koko ajan myyntien ja ostojen mukaisesti useistakin eri varastoista. Jos tuotteita myydään sekä verkossa, kivijalassa että tapahtumissa, ajantasaiset varastosaldot ovat elinehto. Tehdenin varastonhallinta on helppokäyttöinen ja skaalaantuu myös suuren yrityksen monimutkaisempiin tarpeisiin.
Verkkokauppaintegraatiot
Verkkokaupan yhdistäminen on mahdollista ilman kallista räätälöintiä. Valmiiden rajapintakumppaneiden avulla verkkokaupan yhdistäminen on mahdollista toteuttaa kustannustehokkaasti.
Inventaario
Tehden-sovelluksella ja käsipäätteellä (PDA) voit hoitaa inventoinnin, hyllytyksen ja keräilyn täysin mobiilisti.
Ostojen automatisointi
Ostojen automatisointi hoitaa toimittajien tilaukset määriteltyjen saldorajojen perusteella. Tehden huomioi myös menekin kausivaihtelut.
Asiakaskokemuksia
”Tärkeä seikka Tehdenin valinnassa oli se, että iTapsa pystyi jatkamaan tutulla taloushallinnon ohjelmistolla eli Procountorilla. Tehden-Procountor-integraatio vähentää virheitä sekä tuo selvää säästöä ajankäytön ja kustannusten suhteen. Integraation parhaita puolia ovat sen nopeus, ajantasaisuus ja automaattisuus.”
Patrik Albrecht, iTapsa