Kumppanin tuki:
Oletko jo Finadeckin käyttäjä?
Integraation aktivoimiselle löydät ohjeet täältä.
Kehitä tiedolla johtamista. Nykyaikainen ohjelmisto raportointiin, budjetointiin ja ennusteiden tekoon.
Finadeck tarjoaa ketterät ja kustannustehokkaat työkalut raportointiin, budjetointiin, skenaarioiden ja ennusteiden rakentamiseen sekä jyvityksiin.
Rakenna haluamasi tunnusluvut ja raportit, automatisoi raportointi ja helpota samalla budjetoinnin ja ennusteiden teon prosessia.
Finadeck pitää sisällään kattavat työkalut konsernilaskentaan, eliminointeihin, jyvityksiin ja vyörytyksiin, näiden avulla saat turhat manuaaliset työvaiheet automatisoitua.
Finadeck Light on suunniteltu yrityksesi taloutta ja päivittäistä liiketoimintaa koskevan datan yhdistämiseen ja tunnuslukujen sekä kassavirran visuaaliseen raportointiin. Light sisältää muun muassa monipuoliset työkalut omien tunnuslukujesi ja raporttien rakentamiseen sekä helposti muokattavat dashboardit yrityksesi sekä laskentakohteidesi keskitettyyn seurantaan.
Finadeck Basic on suunniteltu helpottamaan yritystäsi myös budjetoinnissa, investointien suunnittelussa, rahoitusrakenteen- ja kassanhallinnassa sekä rahoituksen haussa. Taseen investointi- ja divestointisuunnitelmien työkalut sekä poisto- ja lainalaskurit mahdollistavat sen, että kassavirtalaskelmasi saadaan tehtyä kätevästi myös tulevaisuutta koskien sekä sen, että budjetoitu tase täsmää aina.
Finadeck Professional sisältää yllä mainittujen toiminnallisuuksien lisäksi työkalut myös yrityksesi käyttöomaisuuden hallintaan sekä jyvitys- ja vyörytyssääntöjen rakentamiseen.
Tilitoimiston dashboardista tilitoimisto voi seurata helposti Finadeckia käyttävien asiakasyritysten taloudellisen tilan kehittymistä sekä porautua auttamaan asiakasyrityksiä muun muassa raportoinnissa, budjetoinnissa, investointien suunnittelussa ja rahoitusrakenteen suunnittelussa.
Finadeck sopii kaiken kokoisille yrityksille, konserneille, kv-puolelle ja tilitoimistoille.
Hyödynnä helppokäyttöisiä sekä monipuolisia dashboardeja eri laskentatasojen seurannassa.
Kun vakiotunnusluvut eivät riitä. Rakenna omat tunnusluvut ja yhdistä tarvittaessa taloutta sekä operatiivista liiketoimintaa koskeva data tunnuslukuihin.
Kun dashboardit eivät riitä. Rakenna, visualisoi ja automatisoi haluamasi johdon ja hallituksen raportit.
Laadi budjetit, ennusteet ja skenaariot helpommin kuin koskaan ennen. Pidä työkalut investointien suunnitteluun ja rahoituksen hakuun aina ulottuvillasi.
Nykyaikaiset työkalut käyttöomaisuuden hallintaan, jyvityksiin ja konsernilaskentaan.
Helppo integroitavuus taloushallinnon ohjelmistoihin, Google Sheetsiin sekä muihin operatiiviselle liiketoiminnalle oleellisiin ohjelmistoihin.
”Finadeck tarjoaa erinomaisen työkalun konserniraportoinnin toteuttamiseen. Omat raportit ja itse lisättävät tunnusluvut mahdollistavat räätälöidyn ratkaisun, joka palvelee haastaviakin raportointi- ja seurantatarpeita. Käyttöliittymä on helppokäyttöinen ja selkeä, ja kaikkiin kysymyksiin saa aina nopeasti vastauksen. Suosittelen!”
Mari Ala-Sorvari, Group Controller, Netum
”Finadeck on helpottanut todella paljon raportointia, kun parilla klikkauksella saa haettua myyntikatteen eri aikaväleiltä ja niitä voi verrata helposti keskenään. Lisäksi tehdään paljon budjettien seurantaa, ja Finadeckin näkymä on tähän todella selkeä, koska tarvittavat tiedot saa näkyviin vierekkäin. Finadeckissä on onnistunut kaikki, mitä on vaan keksitty kysyä. Lisäksi asiakaspalvelusta annan arvosanaksi ihan täyden 10+, sillä aina saa vastauksen ja tarvittavan avun. Myös mahdolliset bugit korjataan heti saman tien, joten asiakas huomioidaan kyllä todella hyvin.”
Anniina Patteri, Business controller, Hot Wings Oy / Siipiweikot
Procountorista Finadeckiin siirtyvät automatisoidusti tilikaudet, tilikartta, dimensiot, kirjanpidon tositteet, myyntilaskut, ostolaskut, suoritukset, asiakkaat, toimittajat ja tuotteet.
Finadeck tukee yritys-, yhdistys- ja kiinteistökirjurin tilikarttoja.
Finadeckin Procountor-integraation saat käyttöön suoraan Finadeckistä, ohjeet käyttöönottoon löytyvät kohdasta ”Oletko jo Finadeckin käyttäjä?”.
Integraation käyttöönotto tapahtuu muutamassa minuutissa, minkä jälkeen automatisoitu tiedonsiirto huolehtii kerran vuorokaudessa yön yli -ajona siitä, että tieto Finadeckissa on ajan tasalla.
Mikäli tarvitset apua integraation käyttöönottoon, voit olla yhteydessä Finadeckiin.