🚧 Huoltokatko Procountorissa & tilausprosessissa 🚧

Procountorin huoltokatko

Procountorissa, Procountor Solossa ja mobiilissa tehdään huoltotöitä 16.5. klo 23.00 – 18.5. klo 24.00 välisenä aikana. Huoltotöiden aikana Procountor, Procountor Solo, Procountorin mobiilisovellus ja Procountorin rajapinnat eivät ole käytössä. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Jos sinulle herää kysymyksiä tähän liittyen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun

Tilausprosessin huoltokatko

Tilausprosessissa tehdään huoltotöitä 16.5. klo 08.00 – 19.5. klo 09.00 välisenä aikana. Huoltotöiden aikana tilauksia ei voi tehdä normaalisti. Keskeneräiset tilaukset tulee saada valmiiksi ja allekirjoitettua ennen perjantaita 16.5. klo 8.00. Mikäli tilauksia on jäänyt keskeneräisiksi, tulee tilaukset kirjata uudestaan katkon jälkeen. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Jos sinulla on kysyttävää keskeneräisistä tai uusista tilauksista, otathan suoraan yhteyttä myyntiimme.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Puh. 020 7879 840 (ma-pe klo 8:30-12:00)
yhteydenottoja käsitellään klo 16 asti

Myynnin yhteystiedot

myynti@finago.com / Puh. 020 7879 830 (ma-pe klo 8:30-12:00)
yhteydenottoja käsitellään klo 16 asti