Kaikki mitä tarvitset yrityksesi taloushallintoon

Procountorin tärkeimmät ominaisuudet kuuluvat kaikkiin hinnoittelupaketteihimme.

Alku

Mikroyrityksille, joilla vähän laskutusta.

Alkaen 4 € / kk

TilaaKokeile maksutta

3 kpl tositteita

Hinta ei sisällä palkansaajia

Lisätositteet 3,99 € / kpl

Palkkalaskelmat 6,89 €/ kpl

Kaikki perustoiminnot

Rajaton määrä käyttäjiä

-20 %

Kevyt

Pieni yritys, jolla vakiintunutta toimintaa ja työntekijöitä.

Alkaen 24 € / kk
19,20 € / kk

TilaaKokeile maksutta

10 kpl tositteita

1 palkansaaja

Lisätositteet 2,44 €

Lisäpalkansaajat 6,89 € / kpl

Kaikki perustoiminnot

Rajaton määrä käyttäjiä

Enemmän tositteita

Edullisemmat lisätositteet

-40 %

Perus

PK-yritys, jolla paljon laskutusta ja useampi työntekijä.

Alkaen 77 € / kk
46,20 € / kk

TilaaPyydä esittely

40 kpl tositteita

4 palkansaajaa

Lisätositteet 2,07 €

Lisäpalkansaajat 5,79 € / kpl

Kaikki perustoiminnot

Rajaton määrä käyttäjiä

Enemmän tositteita

Edullisemmat lisätositteet

Joukkolaskutus

Laajennettu laskujen käsittely

-40 %

Suuremmat paketit

PK- ja suuryrityksille.<br>

Plus-paketti alkaen 319 € / kk
191,40 € / kk

TilaaPyydä esittely

Alk. 200 kpl tositteita

Alk. 20 palkansaajaa

Lisätositteet 0-1,65 €

Lisäpalkansaajat 3,39-4,59 € / kpl

Kaikki perustoiminnot

Rajaton määrä käyttäjiä

Enemmän tositteita

Edullisemmat lisätositteet

Joukkolaskutus

Laajennettu laskujen käsittely

Monipuolisemmat laskutusominaisuudet

Laajat dimensiot

Laajennettu laskujen käsittely

Sopimuslaskutus

*Etuhinnat pätevät uusiin tilauksiin, jotka tehdään syyskampanjan aikana 16.9.-31.12.2024. Alennettu hinta on voimassa maaliskuuhun 2025 asti, minkä jälkeen laskutus jatkuu normaalin hinnaston mukaan. Syyskampanjan sisältö ja ehdot

Mikä on tosite? Mistä hinnoittelu koostuu? Katso Usein Kysytyt Kysymykset hinnoittelustamme

Tai soita myyntiin
020 7879 830 

Liity yli 100 000 yrityksen ja 1 300 tilitoimiston joukkoon, jotka luottavat Procountoriin

Procountor mukautuu toimialasi tarpeisiin — yli 100 ohjelmistokumppania

Säästä aikaa ja automatisoi manuaaliset työvaiheet yhdistämällä eri ohjelmistoja Procountoriin.

Tarjoamme markkinoiden parhaat ja kattavimmat valmiit reaaliaikaiset rajapinnat, liittyipä tarpeesi sitten raportointiin, kassajärjestelmään tai perintään.

procountor store, integraatiot

Laajempi hintataulukko

Alku
4 €
/kk/yritys
Kevyt
19,20 €*
(Norm. 24 €/kk)
/kk/yritys
Perus
46,20 €*
(Norm. 77 €/kk)
/kk/yritys
Plus
191,40 €*
(Norm. 319 €/kk)
/kk/yritys
Max
619 €
/kk/yritys
Premium
869 €
/kk/yritys
Rajaton
1849 €
/KK/Yritys
Kirjanpito ja raportointi
Myyntilaskutus
Matka- ja kululaskut
Palkanlaskenta
Maksuttomat käyttäjät
Joukkolasku
Töiden laskutus
Sopimuslaskutus
Laaja kierrätys
Kuukausittaiset tositteet**310402005001000Rajaton
Lisätositteet / kpl3,99 €2,44 €2,07 €1,65 €1,19 €0,99 €Rajaton
Ostolaskujen käsittely, tark. + hyv.1 + 11 + 12 + 13 + 26 + 49 + 99 + 9
Sisäisen laskennan dimensiot (kpl)1124566
Palkanlaskenta, henkilömäärä0142050100100
Lisäpalkansaajat / kpl ***6,89 €5,79 €4,59 €3,99 €3,39 €3,39 €
Palkkalaskelmat / kpl ****6,89€
Laskun lähetys ja vastaanotto alkaen / kpl0,61 €0,61 €0,61 €0,61 €0,61 €0,61 €0,61 €
Verkkopalkka: lähetys (verkkopankkiin) / kpl0,57 €0,57 €0,57 €0,57 €0,57 €0,57 €0,57 €
Sisältyvä käyttäjämääräRajoittamatonRajoittamatonRajoittamatonRajoittamatonRajoittamatonRajoittamatonRajoittamaton
Avausmaksut alkaen59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
59 €*
(norm. 145 €)
TilaaTilaaTilaaTilaaOta yhteyttäOta yhteyttäOta yhteyttä
Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 25,5 %.
* Etuhinnat pätevät uusiin tilauksiin, jotka tehdään syyskampanjan aikana 16.9.-31.12.2024. Alennetut hinnat ovat voimassa maaliskuuhun 2025, minkä jälkeen kk-maksut laskutetaan normaalin hinnaston mukaan.

** Pakettiin sisältyvät tositteet ja mahdollisesti paketin ylittävät tositteet laskutetaan tapahtuman laadinnan jälkeisen kuukausilaskutuksen yhteydessä. Tositteisiin lasketaan mukaan myynti-, osto-, matka- ja kululaskut, palkkalaskelmat, myynti/tarjous- ja ostotilaukset, muistiotositteet, alv-laskelmat, viranomaisilmoitukset, joukkokirjeet, maksumuistutukset, dokumentit ja suora tilisiirto.

*** Muissa tuotepaketeissa veloitus tapahtuu palkansaajien määrän mukaan, kun taas Procountor Taloushallinto Alku –tuotepaketissa veloitus tapahtuu palkkalaskelmien määrän mukaisesti.

**** Muissa tuotepaketeissa palkkalaskelmat kuuluvat paketin tositemäärään ja yli menevät tositteet veloitetaan lisätositteina. Alku-tuotepaketissa veloitamme palkkalaskelmat aina erikseen (Esimerkiksi, jos Alku-tuotepaketti on valittu ja palkkalaskemia on 3 kpl / kk on hinta silloin 3 x 6,89€ ).

Löydät täydellisen hinnaston täältä.

Procountor Taloushallinnon starttipaketit

Pika
59 €
(Norm. 145 €)*
Teho
495 €
Laaja
1295 €
Käyttöönottoprojekti** 1995 €
Ohjelmiston avaus
Verkkolaskut, tulostus- ja skannauspalvelu
Sisältyvät asiakaskohtaiset koulutukset4 h10 h10 h
Koulutusvideot, webinaarit
Avaimet käteen -käyttöönottoprojekti***
Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 25,5 %.
*Etuhinta pätee uusiin tilauksiin, jotka tehdään syyskampanjan aikana 16.9.-31.12.2024.
**Käyttöönottoprojekti koskee yhtä yritystä. Mikäli useampi yritys on kyseessä, ota yhteyttä myyntiin.
*** Katso alta tarkempi kuvaus.

Käyttöönottoprojektissa teemme aloitustyön puolestasi

Starttipakettien lisäksi tarjoamme käyttöönottoprojektia, jossa Procountorin asiantuntijat tekevät puolestasi käyttöönottoon liittyviä määriteltyjä asioita. Käyttöönottoprojektissa Procountorin tiimi varmistaa sujuvan aloituksen. Tyypillinen kesto projektille on noin 2-4 viikkoa.

  • Projektipäällikkömme auttaa alkuun!
  • Aloitus hoituu sovitussa aikataulussa ilman huolia ja paineita oman ajan riittävyydestä.
  • Määrittelypalaverissa käydään läpi tehtävien vastuunjako, käyttöönoton vaiheet, aikataulutus ja käyttöönottoon liittyvät ratkaisumallit.
Käyttöönottoprojekti* 1995 €
Tietojen vieminen Procountoriin asiakkaan puolesta
Nimetty projektipäällikkö
Määrittelypalaveri
Seurantapalaverit 2 kpl
Yhtiön perustietojen ja käyttöasetuksien määrittely
Tilikartan valmistelu
Rekisterien siirto Procountoriin (asiakas-, toimittaja-, henkilö- ja myynnin tuoterekisterit)
Kirjanpidon vertailutietojen siirto dimensio-tasolla edelliseltä ja kuluvalta tilikaudelta
Budjetin vienti Procountoriin dimensio-tasolla
Sisäisen laskennan seurantakohteiden perustaminen (Dimensiot)
Käyttäjien perustaminen ja käyttöoikeuksien määrittely
Avoimien myynti- ja ostolaskujen siirto Procountorin reskontraan
Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 25,5 %.
* Käyttöönottoprojekti koskee yhtä yritystä. Mikäli useampi yritys on kyseessä, ota yhteyttä myyntiin.

Usein kysytyt kysymykset hinnoittelusta ja aloituksesta

  • Mikä on tosite?

    Tosite, kuten lasku, on todiste kirjanpidossa näkyvästä tapahtumasta.

    Procountorin hintaan vaikuttavia tositteita ovat laskut eli myynti-, osto-, matka- ja kululaskut. Näiden lisäksi mm. palkkalaskelmat, muistiotositteet, ALV-laskelmat, viranomaisilmoitukset, joukkokirjeet ja maksumuistutukset ovat tositteita.

  • Mistä hinnoittelu koostuu?

    Hinnoittelu koostuu aloitusmaksusta ja sen jälkeen kuukausimaksusta pakettikoon mukaan. Kuukausimaksuun vaikuttaa tuleeko paketin ylittäviä tositteita tai palkansaajia sekä paljonko käytetään lähetys- ja vastaanottokanavia.

    Hinnoittelu koostuu seuraavista elementeistä:

    • Starttipaketin laajuus
    • Kuukausihintaisen tuoteversion laajuus
    • Tositteiden määrä
    • Lisäpalvelut
    • Lähetys- ja vastaanottomaksut
    • Palkansaajien määrä

    Tilitoimistot voivat tarkastaa räätälöidyn hinnoittelun täältä.

    Yritykset voivat tarkastaa räätälöidyn hinnoittelun täältä.

  • Sitoudunko määräaikaiseen sopimukseen tai hintoihin?

    Veloitamme kuukausittaisen käytön mukaan ilman määräaikaisuuksia tai erillisiä lisenssimaksuja. Et siis sitoudu esimerkiksi kaksi vuotta kestävään määräaikaiseen sopimukseen.

  • Käyttäjämäärä tai yritykseni liikevaihto eivät siis vaikuta hintaan?

    Eivät vaikuta. Vain tositteilla eli liiketoimintasi kirjanpidon volyymilla on merkitystä.

  • Mitä sopimuksia yrityksen täytyy tehdä ottaakseen Procountorin käyttöön?

    Teet yhden sopimuksen Procountorin kanssa ja yhden ilmoituksen pankkiisi pankkiyhteyksien avaamiseksi palveluun. Tämä riittää Procountorin käyttöönottoon.

    Toki useimmissa tapauksissa yritys tekee tai on jo tehnyt erillisen sopimuksen tilitoimiston kanssa taloushallinnon palvelujen tuottamisesta. Procountoria voi käyttää ilman tilitoimistoakin, jos yrityksessä on esimerkiksi oma kirjanpitäjä.

  • Voiko Procountorin ottaa koulussa opetuskäyttöön?

    Totta kai! Procountor tekee oppilaitosyhteistyötä, jossa autamme oppilaitoksia tarjoamaan nykyaikaiset työkalut taloushallintoa opiskeleville.

  • Kriittinen toiminto kalliimmassa paketissa?

    Onko jokin toiminto kallimmassa paketissa kriittisen tärkeä? Ei hätää! Voit ottaa pakettiisi lisämaksusta mukaan toimintoja kalliimmastakin versiosta.

    Jos yrityksesi toiminnassa on runsaasti kausivaihtelua, eli esimerkiksi valtaosa toiminnastasi tapahtuu kesäkuukausina, otathan yhteyttä myyntiin. Haemme sinulle parhaiten sopivan ratkaisun.

  • Kuka auttaa etsimään oikean paketin?

    Me! Ole rohkeasti yhteydessä myyntiimme. He arvioivat tarpeesi ja tositemäärät kanssasi.

    Varaa aika myyjän kalenterista >>

    Voit myös lähettä sähköpostia myynti@finago.com tai soittaa heti 020 7879 830.

  • Mitä pankkiyhteydet maksavat?

    Suosittelemme tarkastamaan ajankohtaisen pankkikohtaisen hinnaston pankistasi tai kirjanpitäjältäsi.

    Pankkitilin täytyy olla yritystili, jotta sitä voidaan käyttää Procountorissa.

  • Miten palvelun käytöstä laskutetaan?

    Laskutamme kerran kuukaudessa pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä verkkolaskuna. Laskutus tehdään seuraavan kuukauden alussa edelliseltä kuukaudelta toteutuneen mukaisesti.

  • Mitä jos haluan vaihtaa paketin?

    Voit tehdä muutoksen suoraan Procountorissa muutosilmoituslomakkeella tai täyttää yhteydenottolomakkeen laskutukseemme.

    Mikäli et ole varma, mikä tuotepaketti sopisi sinun yrityksellesi parhaiten, ota yhteyttä myyntiimme.

    Pienempään tuotepakettiin vaihdosta veloitamme 50 euroa € + ALV. Kulut laskutamme seuraavalla laskulla. Tuotepaketin vaihtaminen pienemmästä isompaan on ilmaista.

  • Voiko käytön aloittaa kesken tilikauden?

    Kyllä voi. Tähän on yksinkertaistaen kaksi eri toimintapaa:

    1) Aluksi Procountoriin vastaanotetaan esimerkiksi tiliotteita. Osto- ja myyntilaskuja laaditaan jo järjestelmässä. Kirjanpitotapahtumia ei vielä seurata Procountorin kautta, vaikka automaattinen tiliöinti pyöriikin taustalla. Kirjanpidon seuranta tapahtuu tilikauden loppuun asti vanhassa järjestelmässä. Lopullinen vaihto Procountoriin tapahtuu tilikauden vaihtuessa.

    2) Tehdään välitilinpäätös, jonka avulla tuloslaskelman ja taseen luvut saadaan siirrettyä vanhasta järjestelmästä. Procountorin käyttö aloitetaan halutun kuukauden alusta ja kaikki laskut laaditaan siitä lähtien Procountorissa.

    Yksityiskohtaista tietoa kirjanpidon aloittamisesta löytyy Procountorin ohjekirjasta.

  • Kuka auttaa alkuun?

    Me! Myyntimme kertoo tarkemmin vaihtoehdoista. Tarjoamme sekä valmiita aloituspaketteja että räätälöityä konsultointia ja koulutusta.

    Sähköpostilla:
    myynti@finago.com

    Tai puhelimella:
    020 7879 830

Ota yhteyttä, jos tositteet mietityttävät

Joskus metsää on vaikea nähdä puilta. Autamme arvioimaan yrityksesi kirjanpidon tarpeita sekä tositemääriä.

Jutellaan!