Etusivu › Aloitus › Yritysten starttipaketit Starttipaketti tai Käyttöönottoprojekti yritykselle – Procountorin käytön aloittaminen helpoksi Aloitus yrityksen tarpeiden mukaisesti. Starttipaketit sisältävät palveluavauksia ja koulutusta edullisesti paketoituna. Tilaa Procountor ja starttipaketti Starttipaketit Kaikki starttipaketit nyt -50 % Pika 72,5 € Teho 247,5 € Laaja 674,5 € Käyttöönottoprojekti* 997,5 € (norm. 145 €)(norm. 495 €)(norm. 1 295 €)(norm. 1 995 €)Ohjelmiston avaus✓✓✓✓Verkkolaskut, tulostus- ja skannauspalvelu✓✓✓✓Sisältyvät asiakaskohtaiset koulutukset–4 h10 h10 hKoulutusvideot, webinaarit✓✓✓✓Määrittelypalaveri–––✓Seurantapalaverit 2 kpl–––✓Yhtiön perustietojen ja käyttöasetuksien määrittely–––✓Tilikartan valmistelu–––✓Rekisterien siirto Procountoriin (asiakas-, toimittaja-, henkilö- ja myynnin tuoterekisterit)–––✓Kirjanpidon vertailutietojen siirto dimensio-tasolla edelliseltä ja kuluvalta tilikaudelta–––✓Budjetin vienti Procountoriin dimensio-tasolla–––✓Sisäisen laskennan seurantakohteiden perustaminen (Dimensiot)–––✓Käyttäjien perustaminen ja käyttöoikeuksien määrittely–––✓Avoimien myynti- ja ostolaskujen siirto Procountorin reskontraan–––✓Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 24 %.* Käyttöönottoprojekti koskee yhtä yritystä. Mikäli useampi yritys on kyseessä, ota yhteyttä myyntiin.. Tilaa Procountor ja starttipaketti Sulje ikkuna Tai ota yhteyttä myyntiimme Käyttöönottopakettien sisältö Nimetty projektipäällikkö Määrittelypalaverit Aikataulutus Dokumentointi Tietojen vieminen Procountoriin asiakkaan puolesta Maksuton asiakaspalvelu, sähköinen ohjekirja ja videot. Kattavat käyttöönottoprojektit Starttipakettien lisäksi tarjoamme yrityksille Käyttöönottoprojektia, jossa Accountor Finagon toimesta toteutetaan käyttöönottoon liittyviä asioita. Vastaamme käyttöönottoprojektin onnistumisesta. Tyypillinen kesto projektille on n. 2-4 viikkoa. Projektipäällikkömme auttaa alkuun! Kaikki hoituu sovitussa aikataulussa ilman huolia ja paineita oman ajan riittävyydestä. Yritykselle pidetään määrittelypalaveri, jossa käydään läpi tehtävien vastuunjako, käyttöönoton vaiheet, aikataulutus ja käyttöönottoon liittyvät ratkaisumallit. Procountorin käytön aloittaminen – Usein Kysytyt Kysymykset Mitä sopimuksia yrityksen täytyy tehdä ottaakseen Procountorin käyttöön? Teet yhden sopimuksen Accountor Finagon kanssa ja yhden ilmoituksen pankkiisi pankkiyhteyksien avaamiseksi palveluun. Tämä riittää Procountorin käyttöönottoon. Toki useimmissa tapauksissa yritys tekee tai on jo tehnyt erillisen sopimuksen tilitoimiston kanssa taloushallinnon palvelujen tuottamisesta. Procountoria voi käyttää ilman tilitoimistoakin, jos yrityksessä on esimerkiksi oma kirjanpitäjä. Voiko käytön aloittaa kesken tilikauden? Kyllä voi. Tähän on yksinkertaistaen kaksi eri toimintapaa: 1) Aluksi Procountoriin vastaanotetaan esimerkiksi tiliotteita. Osto- ja myyntilaskuja laaditaan jo järjestelmässä. Kirjanpitotapahtumia ei vielä seurata Procountorin kautta, vaikka automaattinen tiliöinti pyöriikin taustalla. Kirjanpidon seuranta tapahtuu tilikauden loppuun asti vanhassa järjestelmässä. Lopullinen vaihto Procountoriin tapahtuu tilikauden vaihtuessa. 2) Tehdään välitilinpäätös, jonka avulla tuloslaskelman ja taseen luvut saadaan siirrettyä vanhasta järjestelmästä. Procountorin käyttö aloitetaan halutun kuukauden alusta ja kaikki laskut laaditaan siitä lähtien Procountorissa. Yksityiskohtaista tietoa kirjanpidon aloittamisesta löytyy Procountorin ohjekirjasta. Voiko Procountorin ottaa koulussa opetuskäyttöön? Totta kai! Accountor Finago tekee oppilaitosyhteistyötä, jossa autamme oppilaitoksia tarjoamaan nykyaikaiset työkalut taloushallintoa opiskeleville. Kuka auttaa alkuun? Me! Myyntimme kertoo tarkemmin vaihtoehdoista. Tarjoamme sekä valmiita aloituspaketteja että räätälöityä konsultointia ja koulutusta. Ota yhteyttä! Sähköpostilla:myynti@finago.com Tai puhelimella:020 7879 830