27.05.2024

Huoltokatko tilauksissa alkaen pe 31.5. klo 16

Päivitys 5.6 klo 10. Aikataulu on viivästynyt. Pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pikaisesti.

Päivitys 5.6 klo 12:00. Tilausjärjestelmä toimii taas.

Tilauslomakkeisiin liittyvässä järjestelmässämme on huoltokatko alkaen pe 31.5. klo 16 ja päättyen ke 5.6. klo 10. Huoltokatkosta johtuen procountor.fi-sivustolla oleva tilauspolku on pois käytöstä, eikä tilauksiin liittyviä pyyntöjä voi välittää meille välillä 31.5. klo 16 – 5.6 klo 10.

Huolehdithan, että mahdolliset uudet sopimukset ovat valmiita ja allekirjoitettuja perjantaina 31.5. klo 16 mennessä. Mitä aiemmin ennen perjantaita sopimus on valmis, sitä varmemmin ehdimme käsitellä sen ennen huoltokatkoa.

Huoltokatko vaikuttaa lisäksi muihin sopimuksiin liittyviin pyyntöihin, kuten pakettikoon vaihtoon, yhteystietomuutoksiin sekä irtisanomisiin. Sopimuksiin liittyvien yhteydenottojen käsittelyssä voi esiintyä viiveitä käyttökatkon aikana ja sen jälkeen.

Huoltokatko ei vaikuta Procountor-, Procountor Solo -, Apix-, Ecom-, eTasku- tai Isolta-ohjelmistojen toimintaan.

Asiakaspalvelu palvelee myös huoltokatkon aikana – poikkeusaikataulu ma 3.6.

Kaikkien tuotelinjojemme asiakaspalvelut käsittelevät yhteydenottoja saapumis- ja kiireysjärjestyksessä myös huoltokatkon aikana. Huomioithan kuitenkin ystävällisesti, että huoltokatko voi aiheuttaa viiveitä yhteydenottojen käsittelyyn.

Kaikki asiakaspalvelut avautuvat maanantaina 3.6. poikkeuksellisesti klo 10 käynnissä olevasta käyttökatkosta johtuen. Muina aikoina asiakaspalvelumme palvelevat normaalisti.

Pahoittelemme huoltokatkosta mahdollisesti koituvia viiveitä.

Asiakaspalvelu