Hero - kuvituskuva

Taloushallinnon ohjelmisto yhdistettynä saumattomasti muihin kaupan alan ohjelmistoihin

Kaupan alalla menestymisen kannalta on tärkeää sujuvoittaa koko ketju kassalta kirjanpitoon. Luo älykäs kokonaisratkaisu yhdistämällä Procountor Taloushallinto ohjelmistoihin, joilla hoidat ydinliiketoimintasi prosesseja. Valmiiden Integraatioiden yhdistäminen Procountoriin on nopeaa ja vaivatonta.

Monipuolinen, mutta helppokäyttöinen

Yli 5000 kaupan alan yritystä käyttää Procountor Taloushallintoa. Voit käyttää ohjelmistoa yhdessä kirjanpitäjäsi kanssa tai hoitaa kirjanpidon kokonaan itsenäisesti.

Mukautuu eri tarpeisiin ja säästää aikaa

Hoida laskut, kuitit, palkat ja maksut samassa ohjelmistossa. Laajenna käyttöä tarpeiden mukaan eri lisäpalveluilla ja yhdistä eri ohjelmistot toisiinsa.

Yhdistää tiedot eri ohjelmistoista

Tallenna tieto vain yhteen paikkaan, josta se liikkuu automaattisesti eri järjestelmien välillä (esimerkiksi. kassajärjestelmä, tuntikirjaukset, verkkokauppa).

Procountor Storesta löydät valmiita integraatioita kaupan alan ohjelmistoihin

Procountor Store - Logo

Tutustu muutamaan kaupan alan ohjelmistoon, jotka integroituvat Procountoriin.

Työvuorosuunnittelu on keskeistä kaupan alan yritysten liiketoiminnalle

Kun käytät kaupan alalle soveltuvaa työvuorosuunnitteluohjelmistoa, hoituu työvuorojen hallinta työehtosopimusten mukaisesti (vuosivapaat ja arkipyhät) ja myös työntekijät ovat tyytyväisiä. Mepco Maraplan on esimerkki kaupan alalle soveltuvasta modernista selainpohjaisesta ohjelmasta, jonka avulla voit nopeuttaa ja tehostaa työvuorosuunnittelua ja voit seurata työntekijöiden tavoitetyöaikaa tasoittumisjaksoilla. Näin varmistat, että työntekijöillä on sopivasti työtunteja ja työaikapankin saldo sekä tasoitusjaksot hallinnassa. Mepco Maraplan on käytettävissä missä vain. Halutessasi voit myös ottaa käyttöön lisäpalveluna Kellokortin, mitä voi käyttää tabletilta tai kosketusnäytölliseltä älypuhelimelta, etkä tarvitse kallista leimauslaitteistoa. Tiedot saat Procountorin palkanlaskentaa varten kätevästi.

Mepco - kuvituskuva

Kokonaisvaltainen myyntijärjestelmä kaupan alalle tuo monia hyötyjä

Solteq Commerce Cloud on esimerkki kokonaisvaltaisesta myyntijärjestelmästä kaupan alalle. Ohjelmisto tarjoaa useamman eri myyntikanavan kuluttajille, kuten itsepalvelukioskin, palvelukassan, perinteisen kassan, kevyen sisäisen verkkokaupan, mobiilikassan ja lukuisan määrän integraatiota. Tuotehallinta, varastonhallinta ja ylipäätään kaikenlainen, mitä moderni nykyaikainen kauppias yhdinliiketoimintansa tueksi tarvitsee, löytyy tästä ohjelmistosta. Solteq Commerce Cloudista siirtyvät Procountoriin sekä kassajärjestelmästä tehdyt myyntilaskut että kirjanpitotositteet seurantakohteittain ja maksutavoittain. 

Solteq Commerce Cloud on moderni ja monikanavainen digitaalisen kaupankäynnin ratkaisu

Virtaviivaista
prosessit verkkokaupasta kirjanpitoon

WooCommerce ja Shopify ovat suosittuja verkkokauppa-alustoja, jotka voidaan integroida Procountor-taloushallintoon vaivattomasti. Integraatio nopeuttaa tilaustietojen siirtymistä, synkronoi varastosaldot automaattisesti ja vähentää manuaalista kirjanpidon työtä.

Lisäksi Shopifyn varastonhallinta auttaa seuraamaan varastosaldoja ja ilmoittamaan, milloin täydennyksiä tarvitaan, mikä yhdessä automaattisten tiedonsiirtojen kanssa sekä säästää aikaa, että tehostaa toimintaa.

Paytrailin verkkomaksupalvelu toimii useimpien verkkokauppa-alustojen kanssa, kuten WooCommercen, Shopifyn, Magenton ja MyCashflown. Sen avulla tilausten tilitykset ja kulut kirjautuvat automaattisesti oikeille tileille, mikä vähentää kirjanpidon manuaalista työtä.

Siirrä tiedot kätevästi verkkokaupasta kirjanpito-ohjelmistoon

Yli 5 000 kaupan alan yritystä luottaa Procountoriin

Liiketoiminnan kasvaessa integroidun kokonaisratkaisun merkitys kasvaa

Case Juustoportti

”On tosi suuri merkitys liiketoiminnan johtamisen näkökulmasta, kun tiedot liikkuvat eri järjestelmien välillä reaaliaikaisesti. Raporttien seuranta ja analysointi on ihan päivittäistä työtä, emme me voi mennä kuukautta laput silmillä ja katsoa miten meille kävi. Myös esimerkiksi hävikkiseuranta on keskeinen osa kateseurantaa. Yksi tärkeimmistä mittareista on myynti per tehty työtunti. Työtunnit imuroidaan Mepco Maraplanista ja Solteqin kautta tulee myyntidata. Kun ala on sesonkiherkkää ja vaihtelee ihan viikonpäivien ja kellonaikojen mukaan, on suuri merkitys sillä, että tiedämme meillä olevan oikea määrä työntekijöitä oikeaan aikaan. Tällä on iso merkitys kokonaisuudessaan liiketoimintaan: asiakkaisiin, palveluun, kustannuksiin, tehokkuuteen ja myös työntekijöiden viihtyvyyteen työpaikalla. Hyvä työvuorosuunnittelu on avainasemassa, ja hyvä raportointi tukee sitä. Pystymme seuraamaan ihan tuntikohtaisestikin asiakasvirtoja ja ohjaamaan työntekijöitä paikalle oikeaan aikaan.”

Service Manager Marika Suokko
Juustoportti

Aikaa säästyy niihin asioihin, mihin minun pitää keskittyä eli blenderin pyörittämiseen ja toiminnan kehittämiseen. Kaikki paperin pyöritys on jäänyt historiaan.

Irina Nurmi
Yrittäjä, Smooth it
Lue koko asiakastarina ⟶

Kiirettä on ihan tarpeeksi muutenkin. Nyt ei tarvitse enää miettiä lippuja ja lappuja ja stressata kuun lopussa niistä. Kaikki hoituu ajantasaisesti.

Hanne Tuori-Kalliokoski
Yrittäjä, Tallipihan Suklaapuoti
Lue koko asiakastarina ⟶

Hinnoittelu

Tärkeimmät ominaisuudet ja maksuttomat lisäkäyttäjät kuuluvat kaikkiin hinnoittelupaketteihin. Hinnasto-sivulta näet pakettien tarkemmat tiedot.

  • Myynti- ja ostolaskutus
  • Kirjanpito ja raportointi
  • Verkkolaskutus
  • Matka- ja kululaskutus
  • Rajaton määrä käyttäjiä
  • Palkanlaskenta
  • Pankkiyhteydet
  • Yhteydet muihin ohjelmistoihin
  • Yhteydet viranomaisrekistereihin

Alku

alk. 4 € / kk

Mikroyritys, jolla vähän laskutusta.

Kevyt

alk. 24 €/kk

Pieni yritys, jolla muutamia työntekijöitä.

Perus

alk. 77 €/kk

PK-yritys, jolla paljon laskutusta ja useampi työntekijä.

Isommat paketit

alk. 319 € / kk

Suurempi yritys, jolla laajat tarpeet taloushallinnon prosesseille.

Kysy lisää — me autamme

Etsitkö kirjanpitäjää yrityksellesi?

Procountor mahdollistaa joustavan työnjaon kaupan alan yrityksen ja tilitoimiston välillä.

Taloushallinnon tehtäviä on helppo jakaa ja työnjakoa voidaan muuttaa joustavasti suoraan ohjelmistossa.

Kun ammattilainen hoitaa kirjanpitosi, säästyt paperinpyörittelyltä ja voit keskittyä olennaiseen.

Löydät yli 500 tilitoimistoa SuomenTilitoimistot.fi -sivustolta.

Usein kysytyt kysymykset

Käyttöönotto

  • Miten saan ohjelmiston käyttööni?

    Saat Procountor-ohjelmiston heti käyttöösi, kun olet tehnyt sopimuksen meidän kanssa. Lisäksi sinun tulee tehdä yksi ilmoitus pankkiisi pankkiyhteyksien avaamiseksi palveluun. Pankkiyhteydet avautuvat, kun pankki on käsitellyt valtuutuslomakkeen.

    Käyttöönotto on helppoa, kun se ei vaadi asennusta eikä laitehankintoja. Procountor toimii pilvipalveluna netissä ja sisäänkirjaudut näppärän mobiilisovelluksen avulla.

    Procountor-ohjelmistoa voi käyttää ilman tilitoimistoa, mutta useimmissa tapauksissa yritys tekee tai on jo tehnyt erillisen sopimuksen tilitoimiston kanssa taloushallinnon palvelujen tuottamisesta.

    Valitse valmis starttipaketti, jolloin käytön aloittaminen on entistä helmpompaa ammattilaisten tuella, ja myyntitiimi auttaa sinua mielellään!

Ominaisuudet

  • Mitä ominaisuuksia mihinkin pakettiin kuuluu?

    Kaikissa tuotepaketeissa on kattavat ominaisuudet ja ne skaalautuvat kaupan alan tarpeiden mukaan. Voit aina vaihtaa suurempaan tuotepakettiin veloituksetta.

    Katso tarkemmat tiedot ominaisuuksista.

  • Voiko Procountor Taloushallinnolla tehdä kirjanpitoa itse?

    Kyllä. Voit käyttää ohjelmistoa yrityksesi kirjanpidon ja talouden hoitamiseen myös ilman ulkopuolista tilitoimistoa.

  • Mitä integraatioita on saatavilla?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmistoon on mahdollista integroida eri järjestelmiä, jotta voidaan vähentää edelleen manuaalista ja päällekkäistä työtä.

    Saatavilla on valmiita integraatiota järjestelmiin, jotka on suunniteltu kaupan alan tarpeisiin. Katso tarkemmat tiedot integraatioista.

  • Mitä lisäominaisuuksia on saatavilla?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmistoon on saatavilla monipuolinen valikoima lisäominaisuuksia.

    Lisäksi yrityksille suunnattuja lisäpalveluita ovat Kassaturva, Sopimuskone ja Procountor-mobiilisovellus.

Hinnoittelu

  • Mikä on tosite?

    Tosite on todiste kirjanpidossa näkyvästä tapahtumasta, esimerkiksi lasku.

    Procountor Taloushallinto -tuotteen hintaan vaikuttavia tositteita ovat myynti-, osto-, matka- ja kululaskut sekä palkkalaskelmat, myynti/tarjous- ja ostotilaukset, muistiotositteet, alv-laskelmat, viranomaisilmoitukset, joukkokirjeet, maksumuistutukset, dokumentit ja suora tilisiirto.

  • Mistä hinta koostuu?

    Hinta koostuu aloitusmaksusta eli valitusta starttipaketista sekä kuukausimaksusta tuotepaketin mukaan. Kuukausimaksuun vaikuttaa, jos tuotepakettiin määritetyt tositteiden ja palkansaajien määrät ylittyvät. Lisäksi kuinka paljon käytetään lähetys- ja vastaanottokanavia.

    Hinnoittelu koostuu seuraavista elementeistä:

    • Starttipaketin laajuus
    • Kuukausihintaisen tuoteversion laajuus
    • Tositteiden määrä
    • Lisäominaisuudet
    • Lähetys- ja vastaanottomaksut
    • Palkansaajien määrä

  • Mitä pankkiyhteydet maksavat?

    Tarkista tämänhetkinen pankkikohtainen hinnasto pankistasi tai kirjanpitäjältäsi.

    Pankkitilin täytyy olla yritystili, jotta sitä voidaan käyttää Procountor Taloushallinto -ohjelmistossa.

  • Miten palvelun käytöstä laskutetaan?

    Procountor Taloushallinto -ohjelmiston lasku lähetetään verkkolaskuna kerran kuukaudessa pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Laskutus tehdään seuraavan kuukauden alussa edelliseltä kuukaudelta toteutuneen mukaisesti.

  • Mitä jos haluan vaihtaa paketin?

    Tuotepaketin vaihtaminen onnistuu joustavasti. Lähetä meille vain sähköpostia osoitteeseen hallinto@procountor.com ja kerro, mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Mikäli et ole varma, mikä tuotepaketti sopisi sinun yrityksellesi parhaiten, myyntimme auttaa mielellään. Ota yhteyttä myyntiimme.

    Mikäli vaihdat tuotepakettisi pienempään, veloitamme vaihdosta 50 euroa € + ALV. Kulut laskutetaan seuraavalla laskulla. Tuotepaketin vaihtaminen pienemmästä isompaan on maksutonta.

Käyttö

  • Montako käyttäjää Procountorissa voi olla?

    Kaikki Procountor Taloushallinto -tuotepaketit sisältävät rajattoman käyttäjämäärän ilman lisäveloituksia.

  • Mistä saan apua?

    Olemme täällä sinua varten ja autamme mielellämme sekä myynnissä että asiakaspalvelussa.

    Apunasi on ohjesivusto, josta löydät kattavan ohjekirjan sekä -videoita. Lisäksi tarjoamme valmiita aloituspaketteja ja räätälöityä koulutusta aina tarpeen tulle.

  • Voiko Procountor Taloushallintoa käyttää mobiilissa?

    Voi käyttää. Procountor-mobiilisovellus helpottaa entisestään talouden rutiinitehtävien hoitamista ja kirjanpitomateriaalin toimitusta hektisen arjen keskellä. Pääset kirjautumaan mobiiliin helposti Procountor-tunnuksillasi.

Käyttöehdot ja tietoturva

  • Mitä jos vaihdan tilitoimistoa?

    Voit tarvittaessa vaihtaa tilitoimistokumppaniasi eikä se vaikuta Procountor Taloushallinto -ohjelmiston käyttöön. Procountor Taloushallinto -ohjelmiston sopimussuhde on Accountor Finagon ja yrityksen välinen, joten yritys ei ole sidottu mihinkään tiettyyn tilitoimistoon käyttääkseen ohjelmistoa.

  • Mitä jos haluan lopettaa Procountorin käytön?

    Voit irtisanoa Procountor-ohjelmiston käytön ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on asiakassopimuksissa yksi (1) kuukausi. Sopimus päättyy sopimuksen päättymiskuukauden viimeisenä päivänä.

    Kun irtisanominen tulee voimaan, kaikki yrityksen ympäristössä olevat tiedot säilytetään ohjelmistossa vähintään kolme kuukautta, jonka aikana tiedot voidaan ottaa talteen.

  • Ovatko tietoni turvassa?

    Lupaamme tietojesi säilyvän tallessa.

    Procountor toimii tietoturvallisesti: Kirjautumisessa käytetään kolmivaiheista tunnistautumista joko vaihtuvilla tunnisteilla tai  Procountor Avain -sovelluksella. Kaikki yhteydet ovat salattuja. Palvelu ajaa taustalla jatkuvia varmuuskopioita tiedoista.